بانک-بیمه-بورس

با گشایش اعتبارات اسنادی داخلی بانک صادرات به تولید و خدمات «طراوت» می‌بخشد

طرح «طراوت توسعه» بانک صادرات ایران با هدف ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی و خدماتی کشور صبح امروز ١٥ شهریور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل برج‌سپهر رونمایی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک، طرح «طراوت توسعه» با هدف کمک به ایجاد و توسعه واحدهای جدید تولیدی و خدماتی و همچنین افزایش ظرفیت تولید یا خدمات این واحدها از طریق نوسازی و جایگزینی ماشین‌آلات و تأسیسات، با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.
بر اساس این طرح، صاحبان و مدیران شرکت‌ها، صنایع و واحدهای فعال تولیدی و خدماتی می¬توانند برای ایجاد، توسعه، نوسازی، بهسازی و جایگزینی ماشین‌آلات در خطوط تولیدی و گسترش تولیدات خود، منابع مالی مورد نیاز را به¬صورت نسیه از طریق گشایش اعتبارات اسنادی داخلی مدت‌دار١٢ تا ١٨ ماهه صادره در شعب بانک صادرات ایران به نفع پیمانکار یا فروشنده تامین کنند.
همچنین با استفاده از قابلیت‌های این طرح، پیمانکاران و فروشندگان ماشین‌آلات، تجهیزات و تأسیسات که از طریق اعتبار اسنادی داخلی مدت‌دار (فروش به صورت نسیه حداکثر ٣٦٠ روزه در قبال گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار بانک صادرات ایران)، اقدام به فروش محصولات و خدمات خود کرده‌اند، می‌توانند اسناد یاد شده را در قالب عقد خرید دین نزد شعب بانک صادرات ایران تنزیل و یا مواد اولیه مورد نیاز خود را از طریق گشایش اعتبار اسنادی داخلی به پشتوانه اعتبار اسنادی داخلی گشایش شده به نفع آنها، خریداری کنند.
طرح «طراوت توسعه» نسخه جدید طرح اولیه «طراوت» (طرح اعتباری ویژه تولید) بانک صادرات ایران است که به صورت ویژه، تامین مالی اجرای طرح‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی را از طریق گشایش اعتبارات اسنادی ریالی مدت‌دار تسهیل می‌کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43930
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن