اقتصادی

با توافق میان بیمه کوثر و شرکت سایپا انجام می‌ گیرد: بهره‌ مندی از خدمات پس از فروش سایپا بدون نوبت قبلی

با انعقاد تفاهم‌ نامه میان بیمه کوثر و شرکت بازرگانی سایپایدک، افرادی که بیمه‌ نامه‌ های شخص ثالث و بدنه شرکت را خریده‌ اند، می‌ توانند از خدمات تعمیرگاه‌ های مرکزی شرکت سایپا با 10درصد تخفیف و بدون نوبت قبلی بهره‌ مند شوند.

به گزارش تفاهم آنلاین، در پی عقد تفاهم‌ نامه میان بیمه کوثر و سایپا یدک، بیمه‌ گذاران شرکت در تهران تا پایان شهریورماه سال آینده می‌ توانند از خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شرکت سایپا، به‌ ویژه خدمات نقاشی و صافکاری، بدون نوبت قبلی استفاده کنند و از امتیاز دریافت 10 درصد تخفیف نیز در فاکتور نهایی بهره‌ مند شوند.

مسعود یوسفی با بیان اینکه اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که بیمه‌ گذاران و مشتریان بیمه کوثر شایسته بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات در عرصه بیمه‌ گری هستند، تاکید کرد: اکنون این طرح به‌صورت آزمایشی در تهران اجرایی شده است و پس از دریافت بازخورد مناسب از ذی‌ نفعان در تمامی مراکز خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیمه‌ گذاران کوثر می‌ توانند با مراجعه به تعمیرگاه‌ های مرکزی 2،1 و 3 سایپا در غرب، شرق و جنوب تهران از خدمات یادشده بهره‌ مند شوند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56663
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن