گیلان

با تلاش کارکنان گاز استان گیلان، گاز 350 خانوار سیل زده در تالش وصل شد

بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت2 بامداد روز یکشنبه 30 شهریورماه آغاز گردید، بعلت تخریب و پارگی لوله های شبکه، گاز 428 مشترک در روستاهای تالش و اسالم قطع شد.

به گزارش تفاهم آنلاین،  سیل در روستاهای روستاهای پی سرا جوکندان، کری جوکندان، سراگاه بخش مرکزی و همچنین روستاهای گیجاو و سیاه بیل اسالم سبب ایجاد آسیب به تاسیسات گاز و قطعی گاز بیش از 260 مشترک گردید که این آمار با گسترش سیل به سایر مناطق شهرستان تالش به 428 مشترک افزایش یافت.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع اظهار داشت: با توجه به اخطار سازمان هواشناسی و نیز تجربه چهار سیل بزرگ در گیلان در سال 97، تمهیدات لازم برای مواجهه با این بحران صورت پذیرفت و کلیه پرسنل این شرکت به حالت آماده باش درآمدند.
وی در همین راستا بیان نمود: همکاران اداره گاز تالش از اولین ساعات حادثه با تشکیل تیم های امدادی در مناطق سیل زده حاضر شدند و بجهت عبور سیلاب از سطح جاده ها، با پیاده روی چند کیلومتری برای برطرف نمودن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده اقدام نمودند.
مهندس اکبر گفت: متاسفانه سیل صدمات زیادی را در منطقه تالش ایجاد کرده و به تاسیسات و لوله های گاز هم در برخی از مناطق آسیب وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: با برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده 3 گروه عملیاتی به نقاط حادثه دیده اقدام شدند که تا عصر همان روز یکشنبه توانستند با تمهیدات بعمل آمده و انجام تعمیرات، جریان گاز بالغ بر 300 مشترک را دوباره برقرار نمایند.
مهندس اکبر اظهار داشت: هم اکنون جریان گاز 43 خانوار قطع می باشد که مسیر دسترسی به آنها توسط سیل از بین رفته و برای وصلی مجدد گاز، نیاز به ایجاد دوباره راه و رفع پارگی شبکه ها می باشد.

وی در پایان از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا نمود تا در طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نموده و در صورت بروز هر گونه اشکال با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره 194 تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47473
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن