اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

با استفاده از تمامی ظرفیت ها جهش تولید تکمیل کننده رونق تولید خواهد بود

 

به گزارش تفاهم آنلاین؛مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران با اشاره به شعال سال ۹۹ و انتخاب عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت؛ انتخاب شعار سال در واقع تکمیل کننده رونق تولید و نشان از اهمیت تولید ملی است و سال گذشته را در حالی پشت سر گذاشتیم که با تدابیر و برنامه های فراگیر رفع موانع تولید وزیر صنعت، معدن و تجارت در مقابله با توطیه ها و تحریم ها موفقیت های بی شماری در نهضت رونق صنعتی و تعمیق ساخت داخل را شاهد بودیم.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود؛ برای تحقق شعارسال با برون رفت از مشکلات از تمامی ظرفیت های داخلی با فعال سازی وتدوین استراتژی جامع دنبال خواهد شد. تا زمینه های رشد صنعتی و اقتصادی با تسهیل سازی تولیدات صنعتی و بهبود فضای کسب و کار ها بعنوان مطالبه ملی فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در ادامه گفت؛ در سال گذشته با افزایش نمایشگاه های پربار به تعداد بالای ۱۰۰ نمایشگاه داخلی و خارجی فرصتی برای رشد درآمدها و توسعه پیشرفت بوجود آمد. و موجبات معرفی تولیدات ملی با کیفیت ، توانمندی ها برای بسترسازی رشد تجارت خارجی و رونق صادرات صورت گرفت.

دکتر بهمن حسین زاده در پایان یادآورشد؛ با جهش تولید و جهت گیری برنامه های موثر با افزایش صادرات علاوه بر نمایش اقتدار ملی در ناکارآمدی تحریم ها جهشی هدفمند و مثبت را شاهد خواهیم بود و همه ظرفیت های دولتی و خصوصی به سمت تحقق تاثیر گذار شعار سال خواهد بود.

#جهش_تولید
#دکتربهمنحسین_زاده

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=18678
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن