بانک-بیمه-بورس

بانك صنعت و معدن، پيشگام و پيشتاز فعاليت‌های نوآورانه در سيستم بانكی

دکتر جمشيد انصاري معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور گفت: امروز بانك صنعت و معدن پيشگام و پيشتاز فعالیت های نوآورانه در سيستم بانكي محسوب مي شود كه با ابداع خدمات جديد زمينه تبعيت ساير بانك ها را بدنبال خواهد داشت .

به گزارش تفاهم آنلاین، معاون رييس جمهور روز يكشنبه ضمن رونمايي و افتتاح محصولات جديد بانك صنعت و معدن با حضور اعضای هیات مدیره این بانک افزود: لازم است از تلاش هاي انجام شده و خدمات صورت گرفته از مديريت و مسئولين بانك و اعضاي هيأت مديره بوي‍ژه نيروهاي فني كه براي توسعه سيستم هاي الكترونيكي بانك تلاش و زحمت كشيدند، قدردانی نمایم .
وی در این جلسه که مدیران و روسای شعب این بانک نیز که به صورت برخط حضور داشتند گفت: فعالیتی كه امروز در بانك صنعت و معدن شروع شده در نظام بانك به عنوان يك اقدام پيشتاز و پيشگام بوده و انتظار مي رود موجب بهره مندي مشتريان از خدمات، امكانات و تسهيلات نوینی شود كه در اختيار صنعتگران و معدنكاران قرار گيرد.
انصاري اضافه كرد: مجموعه اقداماتي كه در زمينه الكترونيكي شدن امور شكل گرفته در شتاب بخشيدن و سرعت دادن به تحقق دولت الكترونيكي، سبب افزایش سهولت و دسترسي آسان شهروندان براي بهره مندي از خدمات دولت شود.
وي گفت: مجموعه تلاش هايي كه سيستم بانكي و بانك صنعت و معدن به عنوان بانك تخصصي در حوزه صنعت و معدن انجام داده است می تواند به شكوفايي و جهش توليد در كشور و بهبود وضعيت شاخص هاي اقتصادي كمك كند.
معاون رئيس جمهور يادآور شد: امروز در شرايط خاص كرونا قرار داريم و توسعه فعاليت ها در قالب الكترونيكي در دستوركار دستگاههاي اجرايي قرار گرفته و اين شرايط ویژه موجب شتاب بخشيدن به برنامه های توسعه دولت الکترونیک و برنامه ريزي براي دسترسي مردم به سامانه ها براي انجام امور شده است.
معاون رئيس جمهور تأكيد كرد: بدنبال تسريع و تسهيل در دسترسي به خدمات دولتي براي شهروندان هستيم تا با برخورداري از اين امكان، پيچيدگي كه در سطح نظام اداري وجود دارد و براي آن وقت زيادي صرف مي كنند، با توسعه دولت الكترونيك بهبود بخشيم و مردم به سهولت و سرعت بيشتري از خدمات برخوردار شوند.
انصاري توضيح داد، كاستن از ارتباط مستقيم خدمات گيرندگان با ارائه دهندگان خدمت جهت تضمين نظام سلامت، بويژه موسساتی كه خدمات مالي و اعتباري را انجام مي دهند، ضرورتي جدي است.
وي افزود: شهروندان داراي حقوق قانوني هستند و از اين حقوق بايد به شكلي برخودار شوند كه زمان براي دستيابي به آن خدمات به حداقل برسد .
انصاري اضافه كرد: لازمه توسعه امورالكترونيكي، سهولت برخورداري از آن است و می بایست هزينه هاي ارائه خدمات اداري كاسته شود.
انصاري يادآور شد: استفاده از سامانه هاي الكترونيك جزء برنامه هاي نظام بانكي بوده و در مقايسه با ديگر دستگاهها در این زمینه پیشرو بوده اند و قدم هاي خوبي در اين زمینه برداشته شده است .
انصاري توضيح داد: مجموعه اقدامات در جهت الكترونيكي شدن خدمات بانكي در 20 سال گذشته دستاوردهايي داشته كه به سلامت نظام بانكي كمك كرده و همچنین امكان استفاده از خدمات را براي مشتريان فراهم ساخته است.
وي گفت: بانك هايي مانند بانك صنعت ومعدن پيشگام و پيشتاز اين سامانه هاي الكترونيك هستند كه در گسترش فعالیت هایشان از طریق سامانه های الکترونیکی و دیجیتال با مشتريان این بانک که عمدتا افراد حقوقی و شركت ها و بنگاهها هستند، موثر بوده است.
بر اساس این گزارش در آیین رونمایی از خدمات و محصولات جدید بانک صنعت و معدن سامانه سدف (سامانه دیجیتال فرآیندی)، سامانه هدف (همراه بانک دیجیتال فرآیندی)، سامانه پات (پذیرش اینترنتی تسهیلات) و سامانه ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانک) رونمایی شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48652
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن