بانک-بیمه-بورس

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: بازنگری در برنامه ها با توجه به تحولات دیجیتال ضروری است

امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در اختتامیه همایش تکریم و تعالی کارشناسان فناوری اطلاعات مهم‌ترین پیام این همایش را ضرورت تغییر در برنامه و سیاست ها، همسو با تحولات پرشتاب در بانکداری دیجیتال دانست.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، همایش دو روزه کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون با جمع بندی توسط امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره به کار خود پایان داد.
عصارزاده ضمن مرور پیام های این همایش گفت: اولین پیام این گردهمایی ضرورت بازنگری در سیاست ها مبتی بر تحولات بانکداری دیجیتال هست.
وی با بیان اینکه باید این نگاه را به همه سطوح بانک منتقل کنیم گفت: استفاده از کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات در سطوح مدیریتی، می تواند به عنوان پیام دوم این همایش باشد.
عصارزاده در ادامه افزود: بایدخودتان را باور کنید و نگاهی فراتر از کارشناس فناوری بودن داشته باشید و محدود به آن نشوید و می توان از این تفکر به عنوان سومین پیام همایش تکریم و تعالی یاد کرد.
عضو هیات مدیره افزود کارشناسان حوزه فناوری باید صرفا به رشته تخصصی خود اکتفا نکنند و با اشاره به پیچیدگی های سازمان های امروزی که نتیجه گرا هستند گفت: امروز برای پیشرفت یک سازمان، فراگیری علوم بین رشته ای مثل مدیریت ضروری است.
عصارزاده در پایان با اشاره به روند رشد حوزه فناوری در سال‌های گذشته گفت: بانک به نقطه اوج بهره وری از فناوری اطلاعات رسیده است و باید قدر این فرصت را دانست.
شایان ذکر است در همایش دو روزه کارشناسان فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون نشست های تخصصی با برخی از عناوین چون:بانکداری دیجیتال، بانکداری باز، بررسی پروژه ای اجرا شده در حوزه زیرساخت، نرم افزار، بانکداری الکترونیک و امنیت،بررسی نقش هوش مصنوعی در صنعت بانکداری برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=84352
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن