بانک-بیمه-بورس

بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه ماکو

به گزارش تفاهم آنلاین، در این نشست صمیمانه، دکتر داریوش محمدی-مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، به تشریح نقاط قوت و ضعف شبکه فروش در منطقه آزاد ماکو پرداخت و از نقش موثر و سازنده نمایندگان در احیای بازار و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.
داریوش ‎محمدی ابراز امیدواری کرد: با انسجام و همدلی کلیه همکاران و نمایندگان شرکت، دوره جدیدی از موفقیت های بیمه ایران معین آغاز گردد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین همچنین توجه به معیشت و رفاه کارکنان و بازنگری در اختیارات شعب و شبکه فروش به منظور تسهیل و روان سازی فروش توسط نمایندگان را از راهبردهای اصلی شرکت عنوان کرد.
‎محمد باقر طبیعی نژاد-معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب نمایندگی های بیمه ایران نیز که هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین را در این سفر همراهی می کرد، در این دیدار گفت: بیمه ایران معین با تیم جدید مدیریتی خود گام های بزرگی را با همکاری شعب و نمایندگان فروش در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برداشته است و اظهار امیدواری کرد که با حمایت بیش از پیش بیمه ایران، همکاری های فیمابین دو شرکت گسترش یابد.
به گزارش تفاهم آنلاین، ‎در این نشست نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازار منطقه و چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=32413
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن