گیلان

بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مناطق سیل زده تالش

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور سرزده در مناطق سیل زده تالش، ضمن بازدید از این مناطق، خسارات وارده به شبکه و انشعابات گاز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر طی بازدید از این مناطق اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات بعمل آمده و آمادگی کامل پرسنل اداره گاز تالش، تاسیسات گاز از سیل هفته گذشته کمترین خسارت را متحمل شده است.

وی با بیان اینکه کلیه قطعی های گاز به جز 25 خانوار در روستاهای پی سرا و گیجاو برطرف شده است، اظهار داشت: همکارانم در اداره گاز تالش هم اکنون در تلاش هستند تا گاز این مناطق در سریع ترین زمان ممکن دوباره برقرار شود.

مهندس اکبر از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا نمود تا در صورت بروز هرگونه مشکل از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نموده و بلافاصله با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره 194 تماس حاصل فرمایند.

در ادامه، مدیرعامل شرکت گاز با حضور در فرمانداری تالش با آقای سید عیسی مهدوی-فرماندار و رئیس کمیته بحران شهرستان تالش دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار، فرماندار تالش با قدردانی از تلاش ها و خدمات شرکت گاز در بحران سیل اخیر، از مدیرعامل شرکت گاز درخواست نمود تا عملیات وصل مجدد گاز در وستاهای پی سرا و گیجاو همانند سایر مناطق سیل زده با سرعت انجام شود.

شایان ذکر است؛ سیل سی ام شهریورماه در شهرستان تالش سبب ایجاد خسارات فراوان در روستاهای پی سرا جوکندان، کری جوکندان، سراگاه بخش مرکزی و همچنین روستاهای گیجاو و سیاه بیل اسالم و موجب قطعی گاز 428 مشترک گردید که این آمار با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت گاز استان گیلان هم اکنون به 25 خانوار کاهش یافته است.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47991
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن