مناطق آزاد-گردشگری

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آخرین مراحل آماده‌سازی و تست محل پیش‌بینی شده جهت برگزاری نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حمیدرضا مومنی به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم ضمن حضور و بازدید چندین ساعته از بخش‌های مختلف، با مسئولان برگزاری این مسابقه درخصوص آخرین وضعیت آن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

فنس‌کشی، ترمیم و بازسازی پیست شامل مرمت آسفالت پیست اتومبیلرانی و محوطه ورودی ورزشکاران و تماشاگران، طراحی جایگاه تماشاگران و مقامات، نورپردازی جهت روشنایی در شب ازجمله اقداماتی است که در این بازدید مورد بررسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هیات همراه و داوران این سری از مسابقات قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم در پنج کلاس ۱۳۰۰، ۱۴۰۰، ۱۶۰۰، ۱۸۰۰ و بالای ۲۰۰۰سی‌سی، روز پنجشنبه یکم آبا‌ن‌ماه برگزار می‌شود.

در این سری از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان، به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت‌های فردی به صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده و با هم به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است که داشتن گواهینامه معتبر، کارت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث شرط ثبت نام از شرکت‌کنندگان برای شرکت در این دوره از مسابقات بوده و قرار است این مسابقات در میدان طالقانی (گلدن سیتی) با حضور شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان برگزار شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=51195
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن