البرز

بازدید شهردار فردیس از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری

شهردار فردیس به همراه معاون امور زیربنایی، مدیر منطقه 2 و مشاور امور ایثارگران از روند اجرای پروژه‌های عمرانی مدریت شهری بازدید کرد.

مصطفی سعیدی – شهردار فردیس در ابتدای این بازدید با حضور در محل احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهرک وحدت گفت: پروژه تکمیل این ایستگاه آتش‌نشانی با قراردادی بالغ بر ۷ میلیارد ریال تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه این بازدید اظهار داشت: پروژه جدول‌گذاری بلوار مپنا با قرارداری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه احداث بلوار کشتارگاه با قراردادی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با توجه به اتمام عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی بلوار کشتارگاه، آسفالت لایه اول این بلوار اجرا گردیده است.

شهردار فردیس با اشاره به پروژه بازسازی فرهنگسرای گلستان خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با قراردادی بالغ بر ۴میلیارد ریال و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ظرف چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان بازدید‌های خود ابراز امیدواری کرد که با توکل به خداوند، شهروندان فردیس در روز‌های پایانی سال، شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر خواهند بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63914
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن