اقتصادی

بازدید استاندار یزد از  مجتمع آهن و فولاد سرمد ابرکوه

استاندار یزد صبح امروز با حضور در مجتمع آهن و فولاد سرمد ابرکوه پس از نشت و گفت و گو در جمع مدیران این شرکت از طرح های در دست اجرای این شرکت نیز بازدید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، بر اساس همین گزارش در این بازدید که مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز ایشان را همراهی می کرد، دکتر  محمد علی طالبی با تقدیر از دور اندیشی و ایده های توسعه بخش مهندس تقی زاده، حمایت خود را از طرح ها و برنامه های توسعه ای شرکت چادرملو و مدیر عامل آن اعلام کرد و گفت : در شرا یط کنونی کشور ما نیاز به فعالیت  بیش از پیش صنایع دارد و ما مطمئن هستیم با نگاه بلند مدیران این صنعت، د ر آینده نزدیک استان یزد به یکی از قطب های مهم فولاد کشور تبدیل می شود .

مدیر عامل چادرملو نیز با اشاره به طرح های کوتاه و بلند مدت چادرملو جهت رشد اقتصادی منطقه و توسعه فراگیر  در این استان، از استاندار و مسئولان یزد بابت حمایت های بی دریغ و موثر آنها تشکر و قدردانی کرد و بار دیگر بر عزم چادرملو در جهت بهره برداری از منابع جدید سنگ آهن و ایجاد واحدهای صنعتی  مکمل صنعت فولاد تاکید و اظهار امیدواری نمود:  با تداوم همدلی و همراهی  مدیران و مسئولان استان یزد این چشم انداز روشن  در منطقه محقق شود تا  علاوه بر ایجاد اشتغال مولد، گامی در جهت رونق اقتصادی و جهش تولید در صنعت فولاد کشور برداشته شود .

گفتنی است : مجتمع آهن و فولاد سرمد ابرکوه که 65 درصد از سهام آن متعلق به شرکت چادرملو است،  مشتمل بر کارخانه نورد با ظرفيت سالانه 450 هزار تن انواع ميلگرد و کارخانه شمش فولادي به ظرفيت سالانه 650 هزار تن  می باشد که در مرحله ساخت و تجهیز است  . همچنین  راه اندازی خط  تولید کلاف  فولادی  این مجتمع نیز از جمله طرح های توسعه این مجتمع است که مورد بازدید قرار گرفت .

این مجتمع در شهرستان ابرکوه و در 270 کیلومتر جنوب غربی استان یزد  واقع شده است .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41192
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن