گیلان

بازدید مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از شرکت ایران ترانسفو 

بهمن داراب زاده-مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به همراه معاونین طرح و توسعه و مالی و پشتیبانی خود از شرکت ایران ترانسفو زنجان بازدید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، داراب زاده در جریان بازدید از شرکت ایران ترانسفو و روند ساخت و تست دو دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ مگاولت آمپر مربوط به پروژه احداث پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت غرب شهرستان رشت، گفت: تلاش ها و خدمات شرکت ترانسفو در سال جهش تولید و در شرایط تحریم، در تولید و ساخت ترانسفورماتورهای قدرت و تجهیزات کمکی که موجب قطع وابستگی به خارج از کشور می باشد، ستودنی است و امیدوارم این روحیه، باور و اراده در بین تولید کنندگان ما تسری پیدا کند تا شاهد شکوفایی و توسعه پایدار بیش از پیش خدمات و خودکفایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از استمرار همکاری دوشرکت، افزود: شرکت ایران ترانسفو در عرصه ساخت و تولید، ممتاز و پیشتاز بوده و تجلی خود باوری و مصداق اراده آهنین ملت شریف ایران می باشد.

تقی لو-مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو زنجان نیز در این بازدید گفت: شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان از جایگاه بالایی برخوردار است و امیدوارم این بازدید نوید بخش همکاری و مشارکت بیشتری در آینده باشد.

وی افزود: همکاری، ارتباط و تبادل تجربه بین شرکت برق منطقه ای گیلان و این شرکت موجب شد تا موفق به تولید و ساخت ترانس های فوق توزیع کم صدا برای اولین بار در کشور شویم بطوری که هم اکنون دانش فنی این تخصص کاملا بومی شده و دراختیار ما قرار دارد.

گفتنی است که در این بازدید، قراردادهای فیمابین دو شرکت مجددا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و مقرر شد با توجه به نیاز شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در خصوص خرید چند دستگاه ترانس اقدامات لازم صورت گیرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=53804
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن