اجتماعی

ایمن سازی ترافیکی محدوده مدارس و معابر منطقه 15

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 با بیان اینکه محدوده مدارس و معابر منطقه 15 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ایمن‌سازی ترافیکی شد، گفت: طرح‌های ویژه استقبال از مهر 99 همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی در راستای کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی دانش آموزان و شهروندان اجرا شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مسعود لواف زاده به تشریح اقدامات ترافیکی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: نصب و بهسازی تجهیزات ترافیکی در 13مدرسه و اجرای عملیات بهسازی خط کشی محوری و عابر پیاده در 7 مدرسه از جمله این اقدامات است.

وی افزود: در این طرح، کارشناسان ترافیک نواحی از تمامی مدارس سطح منطقه بازدید میدانی داشته‌اند و نیازها و نواقص ایمنی ترافیکی پس از شناسایی در اسرع وقت و پیش از آغاز سال تحصیلی با هدف ارتقای ضریب ایمنی شهروندان برطرف شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 15، به طرح ساماندهی پایانه خاوران اشاره کرد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی محل توقف اتوبوس های تندرو، همسطح‌سازی آسفالت، به‌روزرسانی تابلوهای راهنما، شست‌وشوی سرپناه‌ها و تعویض شیشه سرپناه‌ها از جمله این اقدامات است. لواف‌زاده ادامه داد: همچنین عملیات تراش و موج‌گیری آسفالت مسیر بی‌آرتی با دستگاه ویرتگن در مسیر خط 2 بی‌آرتی به طول 8 هزار و 560 مترمربع و مسیر خط 8 بی‌آرتی به طول هزار و 250 متر بع انجام شد.

وی در پایان بیان کرد: در راستای پیشگیری از انتقال بیماری کووید 19 و حفظ سلامت شهروندان، نظارت مستقیم بر عملکرد واحدهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با حفظ فاصله اجتماعی و ضدعفونی روزانه سامانه حمل‌ونقل عمومی به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45030
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن