کارآفرینی

ایرانی ها در نوروز 1400 به کدام کشورها و شهرها می توانند سفر کنند؟

انتخاب مقصد سفر نیز به بودجه شما بستگی دارد. اگر از نظرمالی مشکلی ندارید می توانید به کشورهای خارجی سفر کنید، اما اگر از این نظر با محدودیت مواجه هستید داخل کشور نیز زیبایی های دیدنی زیادی دارد که دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

تور ارمنستان

ارمنستان یک از همسایگان شمالی ایران است و به همین دلیل، افراد زیادی در سال به بازدید از این کشور می روند. آثار تاریخی و باستانی زیادی را می توان در این کشور مشاهده کرد که از آن جمله می توان به کلیساها و صومعه های تاریخی آن اشاره کرد.

البته اینها تنها مواردی نیستند که می توانید در کشور ارمنستان به بازدید از آنها بروید، دریاچه های زیادی نیز در این کشور وجود دارد که بدون شک دیدن آنها برای شما بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

تور کنیا

کشور کنیا یکی از کشورهای آفریقایی است و از جمله کشورهای این قاره است که جاهای دیدنی بسیاری دارد. از جمله دیدنی های کنیا می توان به پارک ملی سامبورو، حیات وحشی بی نظیر، دریاچه نایواشا، پارک ملی دروازه جهنم، پارک ماسایی مارا، خط استوا، آبشار تامسون و غیره اشاره کرد.

چندین پارک ملی در این کشور وجود دارد که به خوبی از آنها حفاظت شده و دیدن آنها می تواند برای بسیاری از طبیعت دوستان جذاب به نظر آید.

تور ترکیه

از دیگر کشورهایی که در همسایگی ایران قرار دارد، کشور ترکیه است. وجود چندین شهر توریستی، آثار تاریخی و باستانی منحصر به فرد، طبیعت زیبا، آب و هوای جذاب و دوست داشتنی تنها بخشی از دلایلی است که باعث می شود ایرانی ها کشور ترکیه را برای بازدید در ایام نوروز انتخاب کنند.

تور استانبول

یکی از بزرگ ترین و توریستی ترین شهرهایی که در کشور ترکیه وجود دارد شهر استانبول است. این شهر با داشتن مراکز خرید زیاد، هتل های لوکس و زیبا و داشتن محله های مختلف یک مقصد رویایی برای گذراندن تعطیلات نوروز به شمار می رود. برگزاری فستیوال خرید ارزان در استانبول نیز یکی از دلایلی است که باعث شده ایرانی ها در این ایام به کشور ترکیه سفر کرده و به بازدید از این شهر بروند.

تور سریلانکا

یکی از کشورهایی که به تازگی خود را به لیست کشورهای توریستی در سطح دنیا وارد کرده است، کشور سریلانکا است. طبیعت بسیار زیبا و بکر این کشور، آثار باستانی، پارک های طبیعی و غیره از جمله مهم ترین دلایل گردشگران و توریست ها برای بازدید از این کشور هستند.

این کشور منبع ادویه است، پس هر زمان که به سریلانکا سفر کردید حتما مقداری از ادویه های معروفش مثل وانیل، دارچین و زنجبیل خریداری کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65466
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن