بانک-بیمه-بورس

اگزیم بانک ایران ضامن تاب آوری صنایع کاشان در شرایط دشوار است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با بیان اینکه، اگزیم بانک ضامن تاب آوری صنایع کاشان در شرایط دشوار واحدها است، گفت: شناسایی مشتریان، گزینش و تهیه مجموعه کاملی از خدمات و تسهیلات از شاخصه عملکردی ویژه بانک توسعه صادرات در کاشان است.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمود تولایی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران، با اعلام رضایت جامعه صادراتی کاشان از عملکرد اگزیم بانک در این شهرستان افزود: حیات واحدهای تولیدی در شرایط سخت تحریم و شیوع کرونا وابسته به تداوم تولید و صادرات بوده و تحقق این مهم نیازمند حمایت ویژه از سوی نهادهای تامین مالی از جمله بانک توسعه صادرات ایران است.
وی اظهار داشت: شعبه کاشان توسعه صادرات با اعطای سرمایه در گردش و کمک به بهسازی و نوسازی صنایع توانسته به تاب آوری صنایع شهرستان کاشان در شرایط دشوار کمک کند.
تولایی اظهار امیدواری کرد با تداوم درک متقابل جامعه صادراتی و تولیدکنندگان استان و بانک توسعه صادرات بتوان از چالش های موجود در حوزه صادرات عبور کرد.
یادآور می شود، ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات ایران در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون وزیر اقتصاد، فرماندار کاشان، مدیرعامل این بانک، نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی رئیس اتاق بازرگانی و تنی چند از مدیران ارشد این شهرستان افتتاح شد

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62646

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن