گیلان

اکبر خبر داد: تحویل 665 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان نقش مهم گاز در زمینه تامین انرژی استان اظهار داشت: این شرکت در تیر و مرداد امسال، 665 میلیون مترمکعب گاز به 3 نیروگاه تولید برق استان تحویل داده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر در همین راستا با اشاره به دستورالعمل استانداری گیلان درخصوص کاهش ساعات کاری ادارات دولتی بعلت گرمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق بیان نمود: شرکت گاز استان گیلان نیز هم راستا با سایر نهاد های دولتی استان با اجرای این دستورالعمل، در جهت مدیریت مصرف برق تلاش نموده است.

وی ادامه داد: شرکت گاز در جهت صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر اجرای دستورالعمل استانداری، اقدامات موثری از قبیل استفاده از پنجره های دوجداره برای کاهش هدررفت سرما، سرویس وسایل برقی درجهت افزایش راندمان آنها، خاموش کردن لامپ های اضافه و دستگاه های برقی غیرضروری و … را به انجام رسانده است.

مهندس اکبر در ادامه از تحویل 98 میلیون مترمکعب گاز به مشترکین خانگی خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت گاز به جهش تولید اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف مهم، شرکت گاز با افزایشی 17 درصدی، بالغ بر 108 میلیون مترمکعب گاز را در دو ماه تابستان به مشترکین صنعتی استان تحویل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از تحویل 60 میلیون مترمکعب گاز در بخش حمل و نقل و 22 میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری استان خبر داد و گفت: این شرکت در تیر و مرداد امسال مجموعاً بیش از 950 میلیون مترمکعب گاز به مشترکین تحویل داده است.

مهندس اکبر در پایان از برنامه ریزی این شرکت برای تحویل 3 میلیارد و 850 میلیون مترمکعب گاز دیگر تا پایان امسال به حوزه مختلف مصرف خبر داد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45508
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن