گزارش

اپل واچ ؛ برترین ساعت هوشمند روز دنیا را از بازرگانی سیب بخواهید

یک سری از رقابت‌هایی که در جهان فناوری وجود دارد، برنده مشخصی دارد و ساعت هوشمند، یکی از همین موارد است. اپل واچ سال‌ها پرفروش‌ترین و بهترین ساعت هوشمند جهان در تمامی مناطق جهان است و رقبای اندرویدی نتوانسته‌اند که در زمینه کارایی و قابلیت‌های مورد نیاز کاربران، از این کمپانی آمریکایی پیشی بگیرند. اپل واچ سری ۷ به‌عنوان جدیدترین محصول کمپانی اپل، از صفحه نمایش رتینا استفاده می‌کند که از همیشه روشن‌تر بوده و با طراحی گردتر و بدنه بزرگ‌تر، باز هم موفق می‌شود که دل طرفدارانش را به‌دست آورد.

این محصول هم‌اکنون دوام بهبودیافته داشته و شارژ سریع‌تری را هم در اختیار شما می‌گذارد. قیمت جهانی آن ۳۹۹ دلار است و به‌سادگی می‌توانید با بررسی لیست قیمت اپل واچ در بازرگانی سیب، امکان خرید اقساطی آن را داشته باشید. خرید اقساطی با پرداخت ۴۰ درصد از قیمت ساعت هوشمند امکان‌پذیر بوده و مابقی مبلغ را هم می‌توانید در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. فراموش نکنید همین امکان برای آیفون 13 پرو مکس و دیگر مدل‌های این سری هم فراهم شده است. آیفون مکملی عالی برای اپل واچ است و بخش زیادی از قابلیت‌های آن را فعال می‌کند.

اپل واچ سری ۷

این محصول در سپتامبر سال ۲۰۲۱ معرفی شده و جدیدترین محصولی است که در خط تولید اپل منتشر میی‌شود. اپل مدل‌های جدید اپل واچ را در ماه سپتامبر هر سال معرفی کرده و قابلیت‌های جدیدی را برای آن معرفی می‌کند. دلیلی هم وجود ندارد که بگوییم اپل واچ سری ۸ در سال جالری معرفی نخواهد شد. حتی اپل قرار است که چند مدل بیشتر برای امسال در نظر گرفته و نسخه‌های SE جدید و نسخه بادوام ورزشی را نیز همراه با اپل واچ سری ۸ روانه بازار کند. شما نیز با بررسی قیمت آیفون 13 و خرید اقساطی آن از طریق بازرگانی سیب، با مابقی پول خود می‌توانید به خرید اپل واچ اقدام کنید.

آیفون 13 پرو مکساین کاربران حتی می‌توانند به سراغ گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری مانند نسخه‌های SE بروند. این نسخه‌ها در بازار جهانی ۲۷۹ دلار قیمت دارند و بسیاری از ویژگی‌های کلیدی اپل واچ اصلی را نیز برای‌تان فراهم خواهند کرد. به‌طور مثال، می‌توانیم به سنسور اپتیکال ضربان قلب و تشخسط سقوط اشاره کنیم.

قابلیت‌های جذاب اپل واچ سری ۷

برای بهره بردن از همه ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید اپل، می‌توانید سری به لیست قیمت آیفون 13 زده و خرید آیفون 13 پرو مکس را هم در برنامه خود قرار دهید تا مکملی برای اپل واچ سری ۷ شما باشند. همه ما می‌دانیم که هر دوی این محصول در کنار هم بهتر کار می‌کنند و زندگی دیجیتالی خوبی را به همین واسطه می‌توانید تجربه کنید. این ساعت هوشمند همچنین از تاج دیجیتالی استفاده می‌کند. موردی که ممکن است دیگر در نسخه سری ۸ نداشته باشیم. یک سنسور داخلی هم برای خواندن ECG تعبیه شده است.

این محصول را می‌توانید در گزینه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری تهیه کنید که نسبت به سال گذشته، ۱ میلی‌متر به هر کدام از ابعاد استاندارد اضافه شده است. این نسخه‌ها فریم‌هایی با لبه‌های نرم‌تر و گردتر دارند و از کریستال سرامیکی مشکی و یاقوت کبود هم پشتیبانی می‌کنند. این ساعت هوشمند ضد آب بوده و تا ۵۰ متر زیر آب هم مشکلی برای‌شان ایجاد نخواهد شد. به‌همین دلیل است که در هر موقعیتی به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانید از چنین محصولی استفاده کنید. کافی است که لیست قیمت اپل واچ را در سایت بازرگانی سیب چک کرده و یک خرید ایده‌آل را تجربه کنید.

صفحه نمایش روشن‌تر و با کیفیت‌تر

مدل‌های جدید از صفحه نمایش رتینا همراه با طراحی بزرگ‌تر بهره می‌برند و این‌بار قرار است که اطلاعات بیشتری را بتوانید نظاره کنید. حاشیه‌ها باریک‌تر شده است و بنابراین، زیبایی در طراحی هم بیش از پیش به چشم خواهد خورد. رابط کاربری ساعت بهبود پیدا کرده است و دو واچ فیس منحصربه‌فرد می‌بینیم که برای استفاده در صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر به کار رفته است. سری ۷ همچنان از فناوری OLED برای نمایشگر استفاده می‌کند که در ابتدا با سری ۵ معرفی شده بود.

کاربران به همین واسطه می‌توانند واچ فیس و قابلیت‌های جالب آن را همیشه داشته باشند. اپل واچ سری ۷ شارژ سریع داشته و تا ۳۳ درصد بهتر از نسخه سال گذشته عمل می‌کند. شما تنها در عرض ۸ دقیقه، می‌توانید تا ۸ ساعت امکان ردیابی خوب را با این محصول فراهم کنید. اپل واچ سری ۷ پشتیبانی از خریدهای Apple Pay را هم در کنار تماس‌های اضطراری SOS فراهم کرده است و همه ویژگی‌های سلامتی مانند نظارت روی سطح اکسیژن خون، ECG، ردیابی خواب، تشخیص سقوط و تشخیص صدای بلند را نیز خواهیم داشت. اپل واچ سری ۷ هم در دو مدل GPS و GPS + LTE روانه بازار شده است.

خرید آیفون ۱۳ و اپل واچ از بازرگانی سیب

مدل‌های LTE اپل واچ می‌توانند از طریق LTE و بدون نیاز به آیفون هم کار کنند. در کل، شما برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند خود، می‌توانید از آیفون 13 پرو مکس و دیگر مدل‌های این سری بهره برده و ترکیب کاملی را داشته باشید. لیست قیمت آیفون 13 در بازرگانی سیب فراهم شده است و هر لحظه حتی می‌توانید از محاسبه‌گر اختصاصی این سایت بهره برده و امکان خرید را بررسی کنید. تمامی رنگ‌های پوششی سبز، آبی، قرمز، میدنایت و استارلایت در سایت موجود است و بسته به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

قیمت بالای محصولات اپل در ایران سبب شده است که خیلی‌ها به سراغ مدل‌های قدیمی آیفون و اپل واچ بروند. اما این‌بار شرایط فرق دارد و با امکان خرید اقساطی از بازرگانی سیب، می‌توانید با هزینه‌ای پایین و تنها با پرداخت پیش پرداخت ۴۰ درصدی، جدیدترین نسخه‌های آیفون و اپل واچ را تهیه کرده و در عرض یک سال، مابقی هزینه را پرداخت کنید. می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط بوده و شرایط و ضوابط خرید را دنبال کنید. خریدی آسان تنها در عرض ۴۵ دقیقه در بازرگانی سیب برای‌تان فراهم شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83189
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن