اقتصادی

اهدای کمک های بهداشتی و درمانی هوانیروز ارتش به بیمارستان رازی با حضور فرماندار رشت

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده به اتفاق سرهنگ خلبان رحمانی نمایده هوانیروز اصفهان با حضور در بیمارستان رازی رشت، اقلام بهداشتی و تجهیزات درمانی را به مدیر بیمارستان رازی اهداء کرد.

در همین راستا دکتر مومنی زاده ضمن بازدید از بیمارستان رازی در نشست با مدیر این بیمارستان با بیان اینکه در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا، شوک روانی سنگینی به جامعه و مسئولین وارد شد، افزود: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم و همکاری مردم و تلاش ایثارگرانه کادر درمان و پرستاری به عنوان صف اول مقابله با این بیماری، شرایط از حالت بحرانی خارج گردید.

فرماندار شهرستان رشت با قدردانی از مدیر و کارکنان بیمارستان رازی، تصریح کرد: بیمارستان رازی با توجه به اینکه به عنوان مرکز و کانون درمان بیماران کرونایی در استان مطرح می باشد نقش اساسی در عرصه مقابله با این بیماری ایفا می کند.

وی با اشاره به کمبود شدید اقلام بهداشتی در روزهای ابتدایی شیوع این بیماری حتی برای کادردرمانی، اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و نقش افرینی گسترده گروه های جهادی و مردمی، مشکل کمبود اقلام بهداشتی تا حدود زیادی مرتفع شد.

دکتر مومنی زاده با تقدیر از حضور گسترده و اثر بخش همه نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش در عرصه مقابله با کرونا، گفت: احساس مسئولیت و نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در راستای مقابله با کرونا ستودنی بود و جا دارد از کمک های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به مراکز درمانی مقابله با کرونا صمیمانه تقدیر نماییم.

گفتنی است کمک های هوانیروز ارتش به بیمارستان رازی رشت شامل ماسک های ان ۹۹، دستکش های ویژه اتاق عمل و جراحی، گان و دستگاه ترالی اورژانس با ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=22382
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن