اجتماعی

امکان ذخیره اطلاعات املاک شهروندان در «تهران من»

با هدف توسعه سرویس‌های الکترونیک شهروندی، به تازگی امکان ذخیره املاک توسط شهروندان و در اختیار داشتن اطلاعات آن‌ها در حساب شهروندیشان در سامانه «تهران من» فراهم شده و به زودی این امکان روی آخرین نسخه اپلیکیشن تهران من نیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، شهروندان با ورود به سامانه تهران من می‌توانند در قسمت «خدمات ملک و شهرسازی»  املاک مورد نظر خود را با وارد کردن شناسه ملک یا شماره پرونده شهرسازی و یا با ارائه نشانی دقیق روی نقشه پیدا کنند و آن را به حساب شهروندی خود اضافه کنند.

کاربران با استفاده از داده‌هایی نظیر کد پستی، جهت ساختمان، متراژ و طبقه می‌توانند واحد مورد نظر خود را نیز به طور دقیق مشخص و پیدا کنند. پس از افزودن املاک به حساب شهروندی، کاربران به صورت خودکار از تمامی عوارض شهرداری مرتبط با ملک مورد نظر مثل عوارض نوسازی و پسماند آگاه می‌شوند و امکان پرداخت آنلاین آن‌ها را نیز در اختیار دارند.

همچنین می‌توانند سایر قبوض خدماتی همچون قبض آب، برق، گاز و تلفن را هم به اطلاعات ملک خود اضافه و پرداخت کنند و در صورت صدور قبضی جدید از آن اطلاع یابند. شهروندان تهرانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47348
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن