اقتصادی

امروز همراه با جنگ اقتصادی، یک جنگ روانی و رسانه‌ای نیز به کشورمان تحمیل شده است

به گزارش تفاهم آنلاین، سید شریف حسینی افزود: وزارت صمت برای پیشبرد اهداف خود به خصوص در سال “جهش تولید” نیازمند اعتماد، همکاری و همراهی مردم است و عملکرد آن باید از سوی مردم به درستی مورد قضاوت قرار گیرد.

وی ادامه داد: ظرفیت روابط عمومی های مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون شک یکی از قوی ترین روابط عمومی سطح کشور است که البته نیازمند فعال سازی حداکثری این پتانسیل عظیم هستیم تا مردم با اطلاع دقیق تر از روند اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا، در شرایط خاص و بزنگاه ها همراهی بهتر و بیشتری با مجموعه داشته باشند.

حسینی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه در طول سال گذشته و به ویژه در ایام پایانی سال و در دوران کرونا گفت: در مدت زمان کوتاهی فقط در همین موضوع کرونا اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و انتظار می رفت اطلاع رسانی موثرتری در این خصوص اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت خانه باید به صورت مستمر و منظم برگزار شود و تصمیمات اتخاذ شده در آن به دقت و با برنامه‌ریزی دقیقی عملیاتی شوند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23722
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن