گیلان

الحاق پنجمین CT اسکن دولتی گیلان به ناوگان سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از الحاق پنجمین CT اسکن دولتی گیلان به ناوگان سلامت طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: همچنان سیر صعودی استقرار تجهیزات پزشکی و توسعه سلامت گیلان ادامه دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه غدیریه اظهار کرد: دین اسلام، صرفاً به رابطه انسان با خدا نپرداخته بلکه در سطوح وسیع به رابطه انسان با مردم در محیط اجتماعی و اصل خدمت گذاری به مردم می‌نگرد و به آن اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) مبنی بر اینکه مسؤولیت‌ها در حکومت اسلامی ودیعه و امانت هستند، افزود: به‌راستی حکومت وسیله آب‌ونان نیست بلکه تنها در خدمت گذاری به مردم خلاصه می‌شود و لذتی که در خدمت به خلق وجود دارد، برای خادمان راستین آن بسیار لذت‌بخش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گیلان با اشاره به اینکه عرصه سلامت یکی از بسترهای خدمت به مردم است، گفت: در تعابیر دینی از امنیت و سلامتی به‌عنوان دو نعمت بزرگ یادشده و هرچقدر در این دو عرصه خدمتی برای مردم انجام شود نفعش هم به خدمتگزاران و هم به دریافت‌کنندگان آن خواهد رسید.

دکتر سالاری با اشاره به محروم بودن استان گیلان از‌‌ زیرساخت‌های حوزه سلامت به‌ویژه در بخش درمان، خاطرنشان کرد: پارها گفته‌ام زیرساخت‌های سلامت گیلان به لحاظ توسعه از بسیاری از استان‌ها عقب‌مانده و باید برای ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه سلامت استان شبانه‌روزی تلاش کرد و از هیچ کوششی دریغ ننمود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37683
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن