اقتصادی

اقدامات مدیریت HSEE گهرزمین قابل تحسین است

به گزارش تفاهم آنلاین، در این جلسه مهندس سیدشجاع الدین گلسرخی-مدیر HSEE گهرزمین ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این واحد عنوان کرد: اهداف و برنامه هایی که برای سال ۹۹ تدوین شده اند، تکمیل کننده برنامه های قبلی این مدیریت می باشند. در واقع باید با رعایت الزامات و قوانین حوزه HSEE به شعار ایمنی شرکت یعنی” صدمه به هیچ کس و خسارت به هیچ چیز” دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به اهداف برنامه های ۹۹ و ارائه عملکرد این مدیریت در سال ۹۸ و ارائه برنامه های سال جاری خاطرنشان کرد: ما می توانیم با تلاش و برنامه ریزی و همچنین مشارکت و همدلی همه مدیران ارشد مجموعه در حوزه محیط زیست، لوح صنعت سبز را دریافت کنیم.
گلسرخی در ادامه با اشاره به نظارت بر فعالیت های پیمانکاران مجموعه گفت: عملکرد پیمانکاران براساس کلیه شاخص های مدون ارزیابی می شود. اجرای برنامه ارزیابی پیمانکاران طبق ۲۲۰ شاخص و در ۶ مرحله انجام شده که تاکنون عملکرد آن ها صعودی و با موفقیت بوده است.
علی اکبر پوریانی-مدیرعامل گهرزمین عملکرد مجموعه را قابل تقدیر دانست و افزود: خوشبختانه شاهد تحولات گسترده و توسعه خوبی در شرکت سنگ آهن گهرزمین هستیم. HSEE گهرزمین جزء مدیریت های موفق منطقه می باشد و با وجود اینکه سابقه زیادی ندارد اما با اراده و انگیزه بالای همکاران این واحد توانسته است موفقیت های بالایی را کسب کند.در واقع اقدامات واحد HSEE قابل تحسین است و این یک فرصت طلایی است که باید قدر آن را دانست.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت و کارکنان HSEE و همچنین کارکنان مجموعه گهرزمین توانسته اند فرهنگ ایمنی را در منطقه حاکم کنند عنوان کرد: تلاش های گسترده شما در پیشگیری از حوادث بسیار موثر بوده است.
پوریانی شرکت گهرزمین را جزء شرکت های خوشنام در زمینه های مختلف از جمله حوزه HSEE اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به حجم کاری بالا در مجتمع گهرزمین، موفق به طراحی و استقرار سیستم های ایمنی بر اساس استانداردهای ISO45001 و ISO14001 شده ایم و امید است سیستم های دیگری از جمله مدیریت مصرف انرژی و مدیریت تامین و مواد غذایی نیز توسعه یابند.
وی همچنین در ادامه، با تاکید بر طراحی و احداث طرح جامع مجتمع کارگاهی خواستار ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکنان و کارگران از جمله محل اسکان، رعایت بهداشت و … شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=34703
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن