گیلان

افزایش 300 برابری اعتبارات حوزه جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتبارات حوزه معاونت جوانان را از 16 میلیارد تومان در سال 96 به حدود 300 میلیارد تومان افزایش داده‌ایم که تقریبا به 300 برابر رسیده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمدمهدی تندگویان در جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد استان گیلان با بیان اینکه سطح اعتبارات حوزه جوانان در دو سال گذشته به اندازه‌ای رشد داشته که گاهی برابر با بودجه ورزش استان‌ها بوده است، اظهار کرد: باید ترتیبی اتخاذ کنیم که این اعتبارات با مدیریت بهنگام تبدیل به تهدیدی نشود و به عبارتی هزینه‌کرد اعتبارات در سایه شفافیت مالی به دور از هرگونه شائبه‌ای باشد .

وی، مدیریت در حوزه جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد را با توجه به تنوع دیدگاه‌ها و نیز نیاز به تجربه‌اندوزی جوانان برای انجام کارهای تیمی و تشکیلاتی کاری بسیار دشوار و البته حایز اهمیت برشمرد.

تندگویان در ادامه، جوانان را به رفتار تشکیلاتی ورای انتقاد‌های بی پایه و اساس دعوت کرد و گفت: جوانان برای دست‌یابی به اهداف سازمانی خود در شیوه‌های جدیدی کارکردیشان باید همه خواسته‌های‌شان را در قالب جلسات و بر اساس مصوبات برنامه محور و پژوهش محور ارائه کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان به گمان اینکه با تذکر شفاهی دامنه‌دار می‌توانند خواسته‌های خود را به کرسی بنشانند، به واقع تنها زمان را از دست داده و محصولی بدست نخواهند آورد .

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در بخش دیگری از سخنان خود بر انجام کارهای تشکیلاتی و پرهیز از بهم‌ریختگی امور اصرار ورزید و در همین راستا از تفکر جهادی‌ای که فاقد برنامه تشکیلاتی باشد، بشدت انتقاد کرد و افزود: اینکه هر مدیر بدون توجه به راهبرد توسعه کشور کاری را در لحظه انجام دهد و بر آن جهاد نام بنهد، بی‌گمان از تفکر دینی هم بدور است.

این مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان در ادامه به زندگی برنامه مدار و تشکیلاتی حضرت محمد(ص) و علی (ع) اشاره  کرد و گفت: این بزرگواران تشکیلات دولتی داشتند، برنامه داشتند و هدف مشخصی را در راهبرد خود ترسیم کرده بودند و جهاد را هم در قالب تشکیلات و برنامه از پیش طراحی شده راهبری می‌کردند .

تندگویان افزود: بر این تفکر هر مدیری که کارهای بی‌برنامه خود را به کار جهادی پیوند بزند و با عوام فریبی کشور را از فرآیند توسعه دور سازد، بواقع بر دین و آیین مردمش خدشه وارد آورده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62789
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن