اجتماعی

افزایش 25 درصدی نرخ شهریه سرویس مدارس پایتخت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش 25 درصدی نرخ پایه شهریه سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از فارس،‌ علیرضا قنادان اظهار داشت: بر اساس مصوبات کارگروه ماده 18 که نماینده آموزش و پرورش، نماینده اولیا و مربیان و نماینده سازمان تاکسیرانی در آن حضور دارند، تصمیماتی در مورد سناریوهای مختلف سرویس مدارس سال تحصیلی آینده گرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضر مطابق با ضوابط تعیین شده در دستورالعمل اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزی در قالب فراخوان انجام شده، شرکت‌های مجاز ارائه خدمات شناسایی و لیست نهایی آن‌ها به اداره کل آموزش و پرورش تهران گزارش شده است و مدارس تهران مکلف هستند تنها با شرکت‌های حمل‌ونقل دارای صلاحیت و پروانه از سازمان تاکسیرانی به انعقاد قرارداد بپردازند.

قنادان گفت:‌ به دلیل شرایط کرونا و بر اساس مصوبه کارگروه ماده 18 قرار شده است که با توجه به محدودیت مراکز تست سلامت در پذیرش متقاضیان، تست سلامت رانندگان سرویس مدارس که در سال‌های گذشته سابقه فعالیت در این حوزه را داشته‌‌اند و سوابق احراز صلاحیت آن‌ها در سامانه سپند موجود است، در سال جاری به صورت تدریجی و متناسب با محدودیت‌های شرایط کرونا انجام گیرد و همچنین رانندگان جدیدالورود نیز به صورتی به مراکز تست سلامت اعزام می‌شوند که از هرگونه تجمع در این مراکز پرهیز شود.

وی بیان داشت: همچنین طی توافقات به عمل آمده با نیروی انتظامی مقرر شده که استعلام عدم سوء پیشینه کلیه رانندگان به صورت الکترونیکی انجام گیرد تا از هرگونه تجمع در مراکز پلیس پرهیز شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر فراخوان ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس به صورت الکترونیکی آغاز شده است،‌ گفت:‌ شورای اسلامی شهر تهران افزایش نرخ پایه شهریه سرویس مدارس را نسبت به سال گذشته حداکثر 25 درصد مصوب کرده و تعیین دستورالعمل اجرایی آن را بر عهده کارگروه ماده ۱۸ شهر تهران گذاشته است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=42580
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن