اجتماعی

افزایش خدمات رسانی به هیئت های مذهبی

سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه خدمات رسانی به هیئت‌های مذهبی سراسر کشور را افزایش داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، طبق هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان تبلیغات اسلامی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای توسعه خدمات رسانی به هیئت های مذهبی و عزاداران سید الشهداء (ع)، پس از راه اندازی سرویس پخش زنده تکیه، به هیئت های دارای مجوز فعالیت، یک دستگاه مودم و خط ایرانسل دارای ۱۰۰ گیگ اینترنت یک ماهه تقدیم خواهد شد.

بنا بر این گزارش، حجم اینترنت دستگاه های مودم که در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد، متناسب با فعالیت آن هیئت قابل شارژ خواهد بود. تاکنون ۷۰۰ هیئت مذهبی در مراکز استان ها با ورود به سامانه بیرق مشخصات هیئت خود را ثبت کرده اند.

با توجه به هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با ایرانسل مسئولان این هیئت ها از امروز تا دوشنبه سوم شهریور همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ با مراجعه به دفاتر برگزیده ایرانسل که نشانی و مشخصات آن در تارنمای سامانه تکیه قید شده است، می توانند دستگاه مودم خود را دریافت کنند.

امروز سامانه تکیه برای ارائه خدمات اینترنتی به هیئت های عزاداری افتتاح شد تا هیئت ها بتوانند به صورت هم زمان از امکانات این سامانه در محیط وب سایت و اپلیکیشن استفاده کنند. این سامانه در سه حوزه مداحی، سخنرانی و قرائت قرآن فعالیت می‌کند که برای هر کدام از این حوزه‌ها امکانات مخصوصی تعبیه شده است.

مداحان و علاقه مندان علاوه بر استفاده از آرشیو این سامانه قوی می توانند از تمام آثار ضبط شده از مداحان اهل بیت (ع) بهره برداری کنند و با جستجوی دقیق در این سامانه می توانند با ارائه مشخصات مختلف مانند نام مداح، مناسبت، موضوع شعر، متن و  سبک شعر، قطعه مورد نظر خود را پیدا کنند.

استفاده از اینترنت رایگان برای گیرنده و فرستنده از دیگر مزیت‌های این سامانه است و هیئت های عزاداری می توانند مراسم عزاداری را به صورت هم زمان در هشت بستر پخش زنده در سراسر کشور داشته باشند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41583
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن