صنعت-معدن-تجارت

افزایش تولید ایران خودرو ۵۰ درصدی شد

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا تعداد تولید را از ابتدای امسال تا هفته نخست مهرماه، به میزان ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد.

به گزارش تفاهم آنلاین، این خودروساز بزرگ کشور توانست در سال جهش تولید،‌ با پشت سرگذاشتن موانع ناشی از تحریم، رونق را به خطوط تولید بازگردانده و شعار جهش تولید را در نیمه‌های امسال محقق سازد.

ایران خودرو از ابتدای امسال تا پایان روز چهارم مهرماه ۲۴۲ هزار و ۱۹ دستگاه خودرو را تولید کرده که ۸۰ هزار دستگاه و معادل ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. در همین بازه زمانی در سال گذشته، تعداد ۱۶۱ هزار و ۸۴۶ دستگاه خودرو تولید شده بود.

در همین حال با ترخیص قطعات خودروهای کسری دار،‌ بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو در مدت کوتاهی تکمیل و روانه بازار خواهد شد. فروش های مستمر فوق العاده محصولات، با موعد تحویل حداکثر سه ماه نیز به عنوان یکی از مسیرهای افزایش عرضه به بازار درنظر گرفته شده که برهمین اساس تا پایان امسال،‌ در مقطع زمانی هر دو هفته، محصولات این شرکت در قالب این طرح عرضه خواهند شد.

درحال حاضر تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان به کم تر از ۳۰ هزار دستگاه رسیده و به زودی با تکمیل و عرضه خودروهای دارای کسری این تعداد به حداقل ممکن خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47496
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن