گیلان

 افزایش تاب‌آوری شبکه‌‌های توزیع برق در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اجرای طرح جهادی افزایش تاب‌آوری شبکه‌ توزیع برق گفت: شبکه‌‌های فرسوده به کابل خودنگهدار تجهیز می‌شوند.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمداسماعیل هنرمند با اشاره به برخی مشکلات توزیع برق در گیلان اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان به‌دلیل شرایط جغرافیایی خاص استان در برخی فصول با بحران‌های متعددی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه این شرکت با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود نسبت به اجرای طرح جهادی افزایش تاب‌آوری شبکه‌های توزیع برق در سطح استان اقدام کرده است خاطرنشان کرد: این طرح ضمن پایداری شبکه‌های برق باعث افزایش آمادگی پرسنل اداری در هنگام بحران نیز می‌شود.

هنرمند ابراز داشت: در راستای اجرای طرح جهادی افزایش تاب‌آوری شبکه‌های توزیع برق در استا‌ن با توجه به شرایط فعلی این طرح حدود ۱۴۰ مرحله بر روی فیدرهای شبکه توزیع برق در سطح استان گیلان اجرایی شده و کمک‌کننده پایداری شبکه‌های توزیع برق در سطح استان است.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز برخی شبکه‌های توزیع برق به کابل خودنگهدار خاطرنشان کرد: در بخش تجهیز شبکه‌های توزیع برق به کابل خودنگهدار، شرکت توزیع برق استان از ابتدای امسال فاز نخست اجرای آن به طول هزار کیلومتر را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه از مجموع هزار کیلومتر مذکور حدود ۶۰۰ کیلومتر از فاز نخست طرح تا امروز اجرایی شده است و ۴۰۰ کیلومتر باقی‌مانده نیز با قدرت در حال انجام است افزود: شبکه‌های توزیع برق که فرسوده هستند و در سال ۹۸ آسیب دیدند به کابل خودنگهدار تجهیز می‌شوند.

هنرمند با اشاره به اینکه طرح تجهیز شبکه‌های توزیع برق گیلان به کابل خودنگهدار تا ۳ هزار کیلومتر پیش‌بینی شده است که هزار کیلومتر آن در سال ۹۹ برنامه‌ریزی شد تصریح کرد: در هزار کیلومتر نخست حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=53726
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن