گیلان

افتتاح 353 پروژه شهری و روستایی در استان گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: با تلاش، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار این شرکت تعداد 353  پروژه شهری و روستایی در هفته دولت سالجاری در استان گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر محمداسماعیل هنرمند اظهار داشت: این پروژه ها در دو بخش اصلاح شبکه و احداث شبکه جهت افزایش پایداری و قابلیت اطمینان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: 107 پروژه اصلاح شبکه با جایگزینی کابل خودنگهدار بجای شبکه فرسوده با اعتباری معادل 265569 میلیون ریال اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت : 159 پروژه رفع ضعف برق شهری و روستایی با 302140 میلیون ریال هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول اظهار داشت : در بحث توسعه و ایجاد زیرساخت، 83 پروژه با اعتباری معادل 206727 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: همچنین 4 پروژه تامین برق روستایی نیز در هفته دولت سالجاری آماده افتتاح شده است که از این میزان سه روستا با انرژی خورشیدی برقدار خواهند شد و اعتبار برق رسانی به 4 روستای مذکور برابر با 20669 میلیون ریال است.

دکتر هنرمند در خاتمه گفت: تعداد روستاهای برقدار استان گیلان 2558 روستا می باشد و اینشرکت در حال حاضر بیش از یک میلیون و 480 هزار مشترک درکل استان دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45001
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن