اقتصادی

افتتاح 115 پروژه عمرانی در روستاهای استان سمنان

به گزارش تفاهم آنلاین سمنان  مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: همزمان با دهه فجر امسال۱۲۱ طرح عمرانی در روستاهای استان با اعتبار ۱۲۱ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی‌ می‌شود.

مهدی صمیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر ۱۱۵ طرح با اعتبار ۱۰۹ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در روستاهای استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چند طرح روستایی در استان افزود: از مجموع ۱۲۱ طرح، ۶ طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان به پراکنش شهرستانی این پروژه‌ها پرداخت و گفت: از مجموع ۱۱۵ طرح آماده افتتاح در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال، ۱۱ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال  در میامی، چهار طرح با اعتبار هفت میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در آرادان، ۲۴ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال در مهدیشهر و سه طرح با اعتبار ۶ میلیارد و۷۹۰ میلیون ریال در سرخه قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع ۱۱۵ طرح آماده افتتاح در روستاهای استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال، ۱۶ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در شاهرود،  ۳۲ طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در دامغان، ۲۳ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال در گرمسار و ۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال در سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

این مدیر مسوول با اشاره به آغاز عملیات اجرایی۶ طرح روستایی در دهه فجر گفت: ۴ طرح با اعتبار چهار میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال مربوط به روستاهای سمنان، یک طرح با اعتبار ۶ میلیارد ریال مربوط به سرخه و یک طرح با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مربوط به گرمسار است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در روستاهای استان سمنان از محل اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها تامین شده است.

صمیمیان اضافه کرد: بهسازی معابر روستایی،احداث بوستان، احداث خانه ورزش، احداث یادمان شهدا، احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی  از جمله طرح‌های آماده افتتاح روستاهای استان سمنان در دهه فجر امسال است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=12776
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن