کارآفرینی

افتتاح یک مرکز نوآوری برای رونق استارت‌آپ‌های تبلیغاتی

«مرکز نوآوری و شتاب‌دهی آو» با حضور سورنا ستاری-معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد تا راه رونق استارت‌آپ‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال، تبلیغات هوشمند و برندینگ هموار شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، این مرکز با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسب‌وکارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری‌ آماده می‌کند. مرکز نوآوری آو بر بستر هلدینگ دی‌ان‌ای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارت‌آپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه‌ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند.

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری آو، چهار خدمت استارت‌آپی توسط استارت‌آپ‌های هلدینگ مذکور در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است، به دست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد. گفتنی است که بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام‌وقت و ۱۰۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت می کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند می شوند.

شرکت‌های شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکت‌های داخلی از این خدمات فراهم شده است. بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49079
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن