اجتماعی

اعلام آخرین جزئیات کارت بلیت متروی خبرنگاران

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی، آخرین وضعیت کارت بلیت متروی خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، عمار سعیدیان‌فر با اشاره به اینکه پس از اتمام ارائه طرح ترافیک خبرنگاران فرآیند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارائه کارت بلیت مترو را آغاز کردیم، گفت: تاکنون 2062 کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدین شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده است ارسال شده است، افزود: چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته، اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده، به طورحتم نقص مدرک داشته است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته‌اند می‌بایست، نواقص مدارک خود را بر طرف کنند، در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آن‌ها ارائه نخواهد شد.

سعیدیان‌فر در ادامه تصریح کرد: واجدین شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده‌اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یکساله فعال داشته باشند(کارت بلیت سال ۹۸)، مبلغ تخصیص یافته برای سال ۱۳۹۹ در آن کارت شارژ می‌گردد.

به گفته وی، خبرنگاران توجه داشته باشند، در صورت نداشتن کارت بلیت می‌بایست به نشانی اینترنتی http://eticket.tehran.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری اقدام نموده و ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به بارگزاری عکس و معرفی نامه نیز اقدام کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47288
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن