مناطق آزاد-گردشگری

اعطای لوح تقدیر جشنواره فیلم کوتاه چین به مستند «جل»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: لوح تقدیر هیات داوران جشنواره بین‌المللی رسانه جدید فیلم کوتاه چین به فیلم کوتاه «جل» رسید.

به گزارش تفاهم آنلاین، علیرضا کمساری با بیان اینکه مستند جل، پیش از این در چند جشنواره داخلی حضور داشت، اظهار کرد: این فیلم مستند 15 دقیقه‌ای در اولین حضورش در جشنواره‌های بین‌المللی موفق به کسب لوح تقدیر از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه چین شده است.

وی با بیان اینکه تهیه‌کننده این فیلم مستند اصغر بشارتی و کارگردانی آن توسط اصغر بشارتی و مسعود میرزایی انجام شده، اضافه کرد: سایر عوامل این فیلم مستند کوتاه عبارتند از تصویربردار اصغر بشارتی، تدوین مسعود میرزایی، اصلاح نور و رنگ، منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی پخش کننده مجتبی عبدالرحیم خان.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به موضوع محیط زیستی این مستند، افزود: این فیلم تلنگری است برای صیادان تا با رعایت قوانین طبیعی، اجازه ندهند زمانی جز استخوان ماهی چیزی از آنان باقی بماند.

لازم به ذکر است که فیلم کوتاه جل در سال 1394 ساخته شده و در خلاصه آن آمده است: آدميان به بهانه ارتزاق موجودات زنده محيط اطرافشان را نابود مي‌كنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69308
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن