البرز

اصلاح تقاطع بلوار علامه جعفری و خیابان شهید عسگری کرج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات اصلاح هندسی تقاطع بلوار علامه جعفری و خیابان شهید عسگری بشکانی خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۵۰متر طول جدول‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، آرش یگانی – مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با بیان اینکه برای اصلاح هندسی تقاطع بلوار علامه جعفری و خیابان شهید عسگری بشکانی، ۱۵۰متر طول جدول‌گذاری صورت گرفته است، اظهار کرد: زیرسازی، جدول‌گذاری، کف‌سازی و آسفالت و بتن‌ریزی کف از جمله اقداماتی است که در این تقاطع آن‌هم در سه نوبت‌کاری توسط اداره عمران، حمل‌ونقل و ترافیک منطقه انجام‌ شده است.

وی با تأکید بر اینکه این عملیات برای مدیریت ترافیک انجام می‌شود، گفت: به دنبال جابجایی آسان، ایمن، راحت و اقتصادی شهروندان هستیم. آرام‌سازی ترافیک به منظور کاهش ترافیک و آلودگی‌ هوا ضروری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در ادامه با اشاره به نقش مؤثر و برجسته توسعه حمل‌ونقل و رفع گره‌های ترافیکی در حفظ آرامش شهروندان و جلوگیری از هدر رفت زمان، سوخت و انرژی، گفت: تلاش مدیریت شهری بر این امر استوار است که در حد توان و امکانات موجود، زمینه مناسبی را برای رفع مشکلات ترافیکی این منطقه فراهم کند.

گفتنی است که پروژه اصلاح هندسی تقاطع بلوار علامه جعفری و خیابان شهید عسگری بشکانی کرج با توجه به ایمن‌سازی معابر شهری و با کارشناسی‌های به ‌عمل‌آمده و تائید و پیشنهاد معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهری به اجرا در آمده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62634
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن