کارآفرینی

ارائه ۵ هزار خدمت صادراتی به دانش‌بنیان‌ها

 تاکنون ۵ هزار و ۳۳۹ خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ از سوی کریدور توسعه صادرات معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌ جمهوری ارائه شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، حضور دستاوردهای فناورانه دانش‌بنیان‌های کشور در بازارهای جهانی، موضوعی خوشایند و هدف بزرگی برای همه شرکت‌هایی است که به این حوزه ورود کرده‌اند و قصد ادامه حیات دارند؛ سفره گسترده‌ای که می‌تواند توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشی این شرکت‌ها را به رخ دنیا بکشد.

دروازه‌های جهانی برای ورود محصولات دانش‌بنیان، فضایی مناسب برای توسعه بازار محصولات و خدمات دانش‌بنیان است. جایی که می‌تواند این خدمات را به دنیا معرفی کند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این میان به عنوان یکی از نهادهای حامی زیست‌بوم فناوری و نوآوری در تلاش است تا مسیر ورود این دستاوردها به بازار جهانی را تسهیل کند.

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم یکی از نهادهای پیشرو در این حوزه است و تاکنون توانسته ۵ هزار و ۳۳۹ خدمت به متقاضیان ارائه کند. خدماتی که بازار جهانی محصولات و خدمات دانش‌بنیان را توسعه داده است.

خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالاها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی می‌کند تا با شناسایی و ارزیابی شرکت‌های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت‌ها ارائه کند.

خدمات حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و واسطه‌های صادراتی ارائه می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47638
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن