اجتماعی

ارائه ۲ میلیون بسته بهداشتی به داوطلبان کنکور توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

در پی دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دو میلیون بسته‌ی اهدایی اقلام بهداشتی مقابله با کرونا برای داوطلبان کنکور سراسری، از سوی شرکت پخش البرز، به نمایندگان سازمان سنجش تحویل داده شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر محمد مخبر-رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و به منظور آرامش خاطر داوطلبان کنکور و خانواده‌های آن‌ها، طی مراسمی حواله‌ی ۲ میلیون بسته‌ی اهدایی، شامل اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را برای برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری، به دکتر محمد غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیم کرد.

با توجه به نزدیکی آزمون سراسری، لازم بود تا در کم‌ترین زمان، بسته‌های بهداشتی در سراسر کشور توزیع و تحویل مراکز برگزاری آزمون شود.
در همین راستا و با توجه به دستور دکتر مخبر، این مسئولیت مهم به شرکت پخش البرز محول شد و این شرکت با بسیج تمامی امکانات لجستیکی خود، در مدت ۳ روز از تاریخ 25 مرداد 1399 تا 28 مرداد ماه، این هدایای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را در سراسر کشور و در ۵۸۹ حوزه‌ی امتحانی پخش ‌کرد.

اکنون با تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌ی پخش البرز، بسته‌های بهداشتی مقابله با کرونا در زمان مقرر برای استفاده‌ی داوطلبان کنکور سراسری، که آینده‌سازان و مهم‌ترین سرمایه‌ی کشور محسوب می‌شوند، به نمایندگان سازمان سنجش در تمامی حوزه‌ها تحویل داده شد.

مجموعه‌ی پخش البرز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان جوان، با انگیزه و مشتاق به ورود به عرصه‌ی علم و دانش، از پروردگار عالم، سلامتی و تندرستی یکایک این عزیزان را مسئلت دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41098
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن