کارآفرینی

ارائه وام بلاعوض به شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از ارائه کمک بلاعوض به شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها خبر داد و گفت: این کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان تا ۲۰ میلیون تومان و شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان تا ۴۰ میلیون تومان در سال، برای خدمت یادگیری شرکتی نیروهای انسانی می‌باشد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مرضیه شاوردی از حمایت بلاعوض ۹۰ درصدی این صندوق از خدمت یادگیری شرکتی برای نیروهای انسانی شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها خبر داد و افزود: این دوره‌ها، مرتبط با حوزه فعالیت و متناسب با نیازهای آموزشی کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان، در محل شرکت طراحی و اجرا می‌شود.

شاوردی، ضمن تشریح تفاوت یادگیری شرکتی با دوره‌های آموزشی داخلی در خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دوره‌های آموزشی داخلی با استفاده از ظرفیت شبکه کارگزاران خصوصی و در حوزه آموزش، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریتی و فنی است که توسط کارگزاران طراحی و در قالب تقویم‌های آموزشی فصلی اطلاع‌رسانی و اجرا می‌شود.

وی افزود: در این دوره‌ها، یک نماینده از هر شرکت دانش‌بنیان می‌تواند حضور داشته باشد.اما در مواقعی که شرکت‌های دانش‌بنیان به آموزش گروهی کارکنان خود در زمینه‌ای تخصصی و مرتبط با حوزه فعالیت شرکت نیاز دارند می‌توانند از خدمت یادگیری شرکتی استفاده کنند و دوره مدنظر را پس از اخذ تایید صندوق، با حمایت صندوق در محل شرکت خود برگزار کنند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درخصوص شیوه دریافت خدمت یادگیری شرکتی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای دریافت این خدمت، مانند سایر خدمات صندوق، باید از طریق سامانه غزال اقدام به ثبت درخواست توانمندسازی/یادگیری شرکتی کنند.

وی ادامه داد: برای ثبت درخواست، ارسال پیش‌فاکتور و قرارداد با مدرس یا برگزارکننده دوره ضروری است. پس از اخذ تایید اولیه از صندوق و برگزاری دوره آموزشی، شرکت‌ها می‌توانند با ارائه گزارش برگزاری دوره و اسناد هزینه‌ای، سهم حمایتی خود را از صندوق دریافت کنند.

به گفته شاوردی، تاکنون ۳۵ شرکت دانش‌بنیان، ۴۳ دوره آموزشی را با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب یادگیری شرکتی برگزار کرده‌اند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40521
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن