اقتصادیبانک-بیمه-بورسویژه خبری

ادامه ارسال پیامک دریافت وام یک میلیونی تا جمعه شب/ واریز وام تا ۴ اردیبهشت

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای یارانه‌بگیران جهت دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا در حال انجام است و تا جمعه شب (۲۹ فروردین) ادامه دارد گفت: آن دسته از سرپرستانی که کدملی خود را جهت تایید تا ۳۱ فروردین ارسال کنند، وام آنها چهارم اردیبهشت یعنی قبل از شروع ماه رمضان برایشان واریز می شود.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا،در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیامک دریافت وام با سرشماره v.refah  برای برخی افراد چند مرتبه ارسال شده؛ آیا ارسال کد ملی یک مرتبه کافی است یا خیر؟ اظهار کرد: فهرست یارانه بگیران در اختیار وزارت ارتباطات قرار گرفته و این وزارتخانه متولی ارسال پیامک‌هاست.

وی افزود: به ۲۵ میلیون نفر سرپرست خانوار ۸۸ میلیون پیامک ارسال شده است؛ زیرا برخی افراد چند خط تلفن همراه دارند. پیامک به همه خطوط آنها ارسال شده است، اما از اینجا به بعد با هر سیمکارتی که کدملی را ارسال کنند، ما همان سیمکارت را به عنوان سیمکارت رسمی می‌شناسیم.

میرزایی ادامه داد: اولین شماره که برای ما ثبت شد را به عنوان شماره رسمی تلقی می‌کنیم و همان یک مرتبه ارسال کدملی کافی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با بیان اینکه ارسال پیامک از سوی وزارت رفاه تا آخر این هفته یعنی جمعه شب، ۲۹ فروردین ادامه دارد اظهار کرد: هر سرپرست خانوار یارانه بگیری که پیامکی حاوی کدملی‌اش را تا روز یکشنبه، ۳۱ فروردین ماه برای ما بفرستد، چهارم اردیبهشت و قبل از ماه مبارک رمضان تسهیلات حمایتی‌اش را دریافت خواهد کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=21462
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن