اقتصادی

اختصاص تسهیلات ویژه برای استخراج قانونی ارز مجازی

«مصطفی رجبی مشهدی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: تلاش این است تا استخراج کنندگان ارزهای مجازی بتوانند با استفاده از برق مجاز به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: قیمت برق برای استخراج کنندگان ارزهای مجازی در فصل غیر گرم ۵۰ درصد قیمت متوسط است، بنابراین آنها می‌توانند از این مزیت برای استفاده از برق مجاز بهره‌مند شوند.

رجبی مشهدی گفت: تاکنون ۳۰۰ مگاوات مشترک جدید از نوع استخراج کنندگان ارزهای مجازی مراجعه کرده‌اند که برخی در حال مصرف بوده و برخی نیز درصد ایجاد زیرساخت‌های خود هستند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به دستورالعمل تعلق پاداش به کسانی که استفاده‌کنندگان از برق به صورت غیرمجاز برای تولید ارزهای دیجیتال را معرفی کنند، افزود: بر این اساس، کسانی که سواستفاده از برق برای استخراج ارزهای مجازی را معرفی ‌کنند، از پاداش های در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: افرادی که نسبت به شناسایی و معرفی سواستفاده کنندگان از برق برای استخراج ارزهای مجازی اقدام می‌کنند، متناسب با خسارت و یا میزان مصرف برقی که سو استفاده شده، از جوایز و یا پاداش برخوردار می شوند.

رجبی مشهدی ادامه داد: تلاش براین است که همه مردم بتوانند در تابستان از نعمت برق برخوردار بوده و هیچ زمانی با خاموشی ناشی از افزایش میزان مصرف مواجه نشوند.

سخنگوی صنعت برق افزود: اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو با افزایش مصرف قابل ملاحظه و تاثیرگذار بر شبکه، امکان بهره مندی از برق را از دیگران دریغ کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=33219
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن