اجتماعی

احداث 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام امضاء شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور سیدمرتضی بختیاری-رئیس کمیته امداد، محمدرضا تابش-رئیس بنیاد مسکن و محمدباقر نوبخت-رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: ساخت ۲ هزار واحد مسکن نیازمندان با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه امروز در استان ایلام آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین عملیات احداث ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان در شهر ایلام با همکاری سازمان برنامه و بودجه و استانداری ایلام پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: زمین این طرح از سوی استانداری تأمین می‌شود و منابع ساخت از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات قرض‌الحسنه تأمین می‌شود و تا سال آینده در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

بختیاری، راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت را از جمله برنامه‌های این نهاد برای ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: در مناطقی که از نظر اقلیمی ۲۳۰ روز آفتابی دارند، پنل برای تولید و فروش برق خورشیدی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد که در همین راستا ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت در ایلام راه‌اندازی خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47172
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن