اقتصادی

احداث ۱۱۸۹ کلاس درس در استان توسط خیرین

 

به گزارش تفاهم آنلاین؛، علی دقیق مدیرکل نوسازی استان در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان رشت، با برشمردن خدمات انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه فضاهای آموزشی، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۴ نهضت مدرسه‌سازی وارد مرحله جدیدی شد و این سرآغازی در توسعه فضاهای آموزشی در ابعاد کیفی و کمی بود.
وی با تشریح اقدامات استانداردسازی وسایل گرمایشی واحدهای آموزشی استان در دولت تدبیر و امید اظهارداشت: از سال ۹۲ تا امروز یک هزار و ۹۵ پروژه با شش هزار و ۱۷۷ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۵۴۰ هزار‌مترمربع استانداردسازی شده است و بخاری‌‌های نفتی در تمام مناطق گازرسانی شده جمع آوری شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد برکت نیز در راستای سیاست‌‌های محرومیت‌‌زدایی اقدامات ارزشمندی را در استان آغاز کرده، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت طبق فرمان و تاکید رهبرمعظم انقلاب فعالانه در کنار آموزش و پرورش بوده و بخشی از مشکلات این حوزه را رفع کرده است؛ بطوری که در استان گیلان ۴۱ پروژه را متعهد شده که از این تعداد ۳۱ پروژه به اتمام رسیده و ۱۰ پروژه دیگر نیز در دست اجرا می باشد.
وی با تشکر از اقدامات خیرین نیکوکار و با بیان اینکه این انسان‌های ملکوتی با دل دریایی خود به افق آینده، ایران عزیز می اندیشند، یادآور شد: ۲۹۳ خیّر در بیست سال گذشته در اقدامی خداپسندانه ۲۵۶ پروژه با ۱۱۸۹ کلاس درس را در استان احداث کرده‌اند.
دقیق با اشاره به رویکرد سازمان نوسازی مدارس در معماری فضاهای آموزشی افزود: مدارس ما بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت سبز و مکان‌یابی دقیق با تکیه بر فرهنگ معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23745
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن