اجتماعی

احداث پیست اتومبیل‌رانی در فرودگاه قلعه مرغی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، امیر محسنی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان اینکه سالانه حدود سه میلیون نفر از شهروندان با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند، گفت: در طول یک سال یک میلیون و ۲۵۰ هزار نوجوان و جوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی ارائه شده توسط شهرداری تهران مسابقه برگزار می کنند.
او با بیان اینکه این سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی است، یادآور شد: ما آماده استعدادیابی برای ۵۱ فدراسیون ورزشی هستیم اما مهم شناسایی استعدادها و بهره مندی از آنها توسط فدراسیون ها در سطح جهانی است.
محسنی با اشاره به لزوم یادگیری مهارت رانندگی عنوان کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده ها افزایش یابد.
او با اشاره به اتمام طراحی چهار دهکده ورزش در پایتخت افزود: سایت سرخه حصار و۵۰ هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه ۴۰ بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل رانی در آنجا برگزار می شد، برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز امیدواری از تبدیل این تفاهم نامه به چندین قرارداد گفت : بدین صورت پایه ورزش شهروندی منقطع نشده و این طرح در سال های آینده ادامه دار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37559
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن