اجتماعیتهران

احداث فاز اول بوستان ایرانیان اجرایی می‌شود

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه به‌زودی عملیات اجرایی فاز نخست بوستان 180 هکتاری ایرانیان آغاز می‌شود، گفت: به منظور احداث 14هکتار از این بوستان در فاز نخست، پیمانکار مربوطه توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تعیین شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی توکلی در نشست با هیئت رئیسه و دبیران شورایاری محلات منطقه 19 که به منظور رفع مشکلات این محلات برگزار شد، به آغاز طرح مقابله با آتش‌افروزی‌ها طبق تجربه سال گذشته اشاره و بیان کرد: این طرح درقالب تشکیل اکیپ‌های ویژه از ساعت 20 هرشب با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در حال انجام است و در همین راستا نیز با گاراژهای متخلفی که اقدام به آتش‌افروزی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

رعایت نظافت توسط اصناف با هدف کاهش جانوران موذی در معابر و نهرها از دیگر مباحث مطرح شده توسط شهردار منطقه بود که به همین منظور نیز طرح ویژه‌ای توسط معاونت خدمات شهری در قالب صدور اخطار به اصناف متخلف و پلمپ محل فعالیت آن‌ها در صورت عدم توجه به اخطارها اجرا می‌شود.

این مسئول همچنین از رفع سد معبر اصناف خبر داد و گفت: طی طرح ضربتی به اصناف مستقر در معابر اصلی، اخطارهایی با مهلت 48 ساعت توسط یگان حفاظت ابلاغ می‌شود و پس از آن نیز معبربان‌ها اقدام به جمع‌آوری زوائد فیزیکی به صورت شبانه‌روزی خواهند کرد.

گفتنی است که پیگیری احداث پارکینگ همجوار بوستان مطهری در محله عبدل‌آباد، اصلاح هندسی تقاطع خیابان مهران و شهیدصادقی در ناحیه 2 و پیگیری تأمین روشنایی خیابان مهرآرا از اداره برق از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52681
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن