اقتصادیانرژی

احتمال تعویق برگزاری اکسپو 2020 به سبب کرونا

به گزارش  تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از احتمال تعویق برگزاری اکسپو 2020 دبی به سبب کرونا خبر داد.

وی با بیان این که تعدادی از کشورهای شرکت کننده در اکسپو دبی خواهان به تعویق افتادن این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند، افزود: هفته آینده کنفرانسی در این باره برپا می شود که مدت به تعویق افتادن این رویداد در آن بحث خواهد شد و یکی از مباحث احتمالی تاخیر یک ساله در برگزاری اکسپو دبی خواهد بود.

 حسین زاده یادآور شد: این جلسه اضطراری روز دوشنبه 11 فروردین برگزار می شود و اگر دو سوم اعضای کمیته راهبردی اکسپو با تعویق این رویداد موافق باشند، این پیشنهاد به تصویب خواهد رسید.

 گفتنی است، اکسپو 2020 دبی قرار بوده که مهرماه سال جاری آغاز شده و تا فروردین 1400 ادامه داشته باشد اما شیوع ویروس کرونا که بسیاری از رویدادهای نمایشگاهی و گردهمایی های بزرگ مانند المپیک 2020 کره جنوبی را به تعویق انداخت ممکن است که برپایی اکسپو را نیز با تاخیر روبرو کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=19173
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن