گیلان

اجرای ۳۰۰ برنامه ورزشی طی هفته تربیت بدنی در گیلان 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ورزشی طی هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایرنا، مریم بخشی اظهار داشت: این برنامه ها در شهرها و بخش های مختلف استان تدارک شده که گلباران مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، دیدار با استاندار گیلان، حضور در شواری اسلامی رشت به منظور تجلیل از قهرمانان و مدال آوران پاورلیفتینگ و جلسه با مجمع نمایندگان استان به منظور بررسی مسائل ورزش گیلان از مهمترین برنامه های امسال هفته تربیت بدنی و ورزش است.

وی ادامه داد: نشست تخصصی با روسا و نواب هیات های ورزشی با موضوع توسعه ورزش استان، انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان های مرتبط با ورزش هم بخشی از این برنامه هاست.

بخشی عنوان کرد: برگزاری جشنواره ملی بازیها و ورزش های بومی، محلی و برگزاری رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان از برنامه های مهم امسال این هفته در گیلان می باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: امسال به دلیل تقارن روز ۲۶ مهرماه که آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش می باشد با شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولات حضرت علی بن موسی رضا(ع)، برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش از امروز ۲۷ مهرماه آغاز شد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه برنامه های پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی و ورزش را در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار نمایند و هر چه سریعتر ویروس کرونا از بین برود تا فعالیت های ورزشی در گیلان و سایر نقاط ایران روال عادی خود را از سر گیرد.

گفتنی است که هر ساله از ۲۶ مهر ماه، هفته تربیت بدنی و ورزش در کشور آغاز می شود که طی یک هفته برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در اقصی نقاط کشور اجرا می شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=50520
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن