اجتماعی

اجاره خودرو در تهران چه مزیت‌هایی دارد؟

صنعت اجاره خودرو ابتدا در سایر کشورها مثل آمریکا در قرن بیستم شروع شد. پس از به رونق رسیدن این کسب‌وکار، رنت ماشین طرف‌داران بسیاری پیدا کرد. بعد از گذشت یک دهه اجاره ماشین رشد قابل توجهی در این کشور را به خود تجربه کرد. اجاره خودرو کم‌کم در سایر کشورهای دیگر نیز وارد شد. این کسب‌وکار به‌خاطر مزایای زیادی که برای درخواست کنندگان داشت با پیشرفت خوبی مواجه شد و صاحبان وسایل نقلیه با درآمدی که برای آنان حاصل می‌شد؛ تمایل بیشتری به این صنعت پیدا کردند. این کسب‌وکار طی سال‌های اخیر در ایران رشد خوبی داشته و متقاضیان زیادی برای اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها حاضر به همکاری شدند که این سود بسیار بالایی را عاید کرایه دهندگان خودرو می‌کند.

مزایای اجاره خودرو تهران

در بعضی از موارد اجاره خودرو مخصوصاً در شهرهای شلوغی مثل تهران از خرید آن خیلی بهتر و به‌صرفه‌تر است. در ادامه به مزایای اجاره خودرو تهران می‌پردازیم.

  • دست شما را در مسافرت بازتر می‌کند: اگر شما هم به ایران گردی و مسافرت علاقه دارید؛ حتماً نام مکان‌های دیدنی تهران را شنیده‌اید یا قصد دیدن آن را دارید. بسیاری از افراد از سایر شهرها برای گردشگری به تهران مسافرت می‌کنند تا از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنند. اما با شلوغی این کلان شهر، رفت و آمد با اتوبوس یا مترو چندان دلچسب نیست. فکرش را بکنید چند روز مرخصی گرفته‌اید برای تهران گردی و تمام وقت شما در شلوغی اتوبوس و مترو در کنار افراد غریبه تلف می‌شود. اما با اجاره ماشین، شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید به جاذبه‌های گردشگری آن مثل کاخ گلستان، سعدآباد، باغ فردوس و… بدون محدودیتی دسترسی داشته باشید. همچنین با داشتن ماشین، حریم خصوصی دلخواه خود را خواهید داشت و تمامی وسایل سفرتان را به راحتی با خود جابه‌جا می‌کنید.
  • ارزان برای پذیرایی از مهمانان مهم: گاهی اوقات بسیاری از کسب‌وکارها یا افراد یک میهمان مهم دارند و می‌خواهند که او را از فرودگاه به مکان مورد نظر خود ببرند. در این موقع خرید خودرو آن هم فقط برای همین منظور، اصلاً اقتصادی و عقلانی نیست. چون شما فقط چند ساعت به خودرو نیاز دارید. در این موقعیت‌ها، اجاره خودرو بسیار ارزان‌تر برای شما در می‌آید. همچنین مراکز اجاره خودرو انواع ماشین‌های پایین رده و میان رده تا خودروهای لوکس خارجی را برای اجاره در اختیار شما قرار می‌دهند. مثلاً شما یک مهمان مهم خارجی دارید که برای یک ملاقات مهم کاری به تهران آمده است؛ شما می‌توانید برای او یک bmw یا هر ماشین دیگری را اجاره کنید و پرستیژ کاری خود را به رخ بکشید. همچنین این مراکز قابلیت درخواست راننده را هم دارند تا شما دیگر وقت خود را صرف رانندگی نکنید.
  • لوازم جانبی: خودروهایی که برای اجاره قرار داده می‌شوند امکانات و لوازم جانبی مناسبی مثل جی پی اس و یا سیستم پخش موسیقی باکیفیت به همراه بلوتوث دارند تا تجربه رانندگی شما را بهبود ببخشند.

  • راحتی: در مسافرت‌ها، اجاره خودرو شما را از هزینه‌های زیاد تاکسی و اسنپ بی‌نیاز می‌کند. اگر هم بخواهید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید، همیشه وابسته به ساعت حرکت آن‌ها هستید. همچنین در ساعاتی که کارمندان از کار برمی‌گردند؛ اوضاع واقعاً بد می‌شود. عملاً شما نمی‌توانید در این ساعت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. همچنین رنت خودرو شخصی به شما حریم خصوصی بیشتری می‌دهد و می‌توانید راحتی در سفر را تجربه کنید. برای خود موسیقی دلخواهتان را پخش کنید و به همراه ریتم، بدون دغدغه به سفرتان بپردازید.

چگونه با اجاره خودرو کسب درآمد کنیم؟

اگر شما هم ماشینی دارید که آن را لازم ندارید، آیا بهتر نیست که آن را اجاره دهید؟ شما می‌توانید با خدماتی که ماشین‌تان ارائه می‌دهد به راحتی کسب درآمد کنید. اجاره ماشین هم مثل اجاره خانه است. شما می‌توانید بسته به نوع قرارداد اجاره خودرو، مبلغی را به‌عنوان هزینه کرایه دریافت کنید و نیز بسته به مجموعه‌ای که قرارداد می‌بندید؛ می‌توانید به صورت هفته‌ای، روزانه، ماهیانه یا کارکرد بر اساس کیلومتر حقوق دریافت نمایید. در ادامه روش‌هایی که می‌توانید با اجاره ماشین تهران کسب درآمد کنید را برای شما آورده‌ایم.

  • اجاره ماشین به‌عنوان خودروی شرکتی

اگر شما وانت باری دارید که از آن استفاده نمی‌کنید می‌توانید آن را به شرکت‌های اجاره خودرویی مثل سپریس بسپارید و در ازای آن پول دریافت کنید. تنها کافی است تا ماشینتان را در این سرویس، ثبت کنید و با هر بار اجاره از آن کسب درآمد نمایید. برای این کار شما باید مشخصات ماشین تان را درست وارد کنید و یک عکس خوب و باکیفیت برای آن انتخاب کنید. امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیاز به خودروی اضافه دارند تا کارمندانشان از آن استفاده کنند. شما با این روش می‌توانید بدون هزینه سود کنید. این روش ساده‌ترین مدل کسب‌وکار است که ریسک بسیار کمی دارد.

  • اجاره دادن خودرو برای مناسبت‌های خاص

در این مورد شما می‌توانید ماشین خود را برای موقعیت‌های به‌خصوصی اجاره دهید. مثلاً شما یک ماشین لوکس دارید و آن را برای مناسبت‌هایی خاصی مثل عروسی به مدت یک شب یا چند ساعت اجاره می‌دهید. یا مثلاً مهمانی‌های خاص، جشن فارغ‌التحصیلی و… . با این کار از خودروی شما استفاده چندانی نمی‌شود و استهلاک ماشین بسیار پایین است. همچنین با گذاشتن راننده می‌توانید از سلامت ماشین خود مطمئن شوید.

معرفی بهترین شرکت برای اجاره خودرو

سپریس یک مجموعه با سابقه و حرفه‌ای در زمینه اجاره ماشین در تهران است. در سایت این شرکت شما هم می‌توانید ماشین خود را به اجاره بگذارید و هم می‌توانید یک خودرو اجاره کنید. سپریس، یک سرویس اجاره آسان خودرو است که در آن خودروی شما را بیمه می‌کند. این تضمین بیمه هم برای اجاره کنندگان است و هم برای اجاره دهندگان. اگر شما می‌خواهید ماشین اجاره کنید، با سپریس، با خیال راحت می‌توانید به رانندگی بپردازید. بیمه در صورت تصادف، خرابی و… جبران خسارت خواهد نمود. البته در درجه اول باید سعی کنید تا از ماشین به خوبی مراقبت کنید.

همچنین اگر اجاره دهنده هستید؛ بیمه اجاره خودرو، شما را از بابت خسارت‌های احتمالی خاطرجمع می‌کند و شما به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید. ثبت‌نام خودرو در سرویس سپریس رایگان است. شما می‌توانید تعداد روز، تاریخ و مبلغ مورد نظرتان را مشخص کنید و شخص اجاره کننده تمام موارد را بررسی خواهد کرد. سپریس برای مشتریان خود تنوع انتخاب را به ارمغان آورده است. شما می‌توانید در هر شهری که هستید هر نوع مدل ماشینی را که دوست دارید انتخاب کنید. البته شرایط و قیمت‌ها نیز متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://sepris.com/ مراحعه فرمایید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85473

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن