اقتصادی

اتصال تمامی روستاها به شبکه ملی اطلاعات

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اتصال تمامی روستاها به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد امید در نشست بررسی راهکارهای صنایع خرد و اشتغال روستایی شهرستان ملایر گفت: اکنون بیش از ۹۸ درصد روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات وصل شده‌اند و تا پایان دولت دوازدهم، به طور قطعی صددرصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

وی اظهار داشت: حدود ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۱۴۰۰ به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که خدمتی ویژه در دولت تدبیر و امید است.

امید با بیان اینکه در چهار دهه انقلاب اقدامات فاخری برای توسعه روستایی انجام شد افزود: به واسطه اقدامات دولت، از سال ۹۶ مهاجرت معکوس در روستاها افزایش یافت و گازرسانی به روستاهای کشور از حدود ۳۰ درصد به بیش از ۸۰ درصد در حال حاضر رسیده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همچنین به تجهیز تمامی روستاها به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت تا پایان دولت اشاره و بیان کرد: ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع بانک‌ها ویژه اشتغال روستایی در نظر گرفته شد که این منابع توانست اشتغال را در روستاها رونق و جمعیت روستایی را افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه تمامی تحریم‌ها و فشارها، ایران در مسیر توسعه و پیشرفت است و کشورهای همسایه جمهوری اسلامی صنایع و تولیدات ما را نیاز دارند و دشمنان باید بدانند که ایران قابل تحریم نیست.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41004
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن