گیلان

آموزش آنلاین مصرف بهینه گاز به دانش‌آموزان در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای طرح آموزش آنلاین مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای دانش‌آموزان سراسر استان از طریق برنامه آموزشی شاد، خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر این طرح به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت گاز و آموزش وپرورش استان گیلان اجرایی شده است، اظهار کرد: مقوله آموزش و فرهنگ‌سازی، همواره مدنظر این شرکت بوده و در همین راستا طرح‌های آموزشی مختلفی همچون طرح بزرگ سفیران انرژی در کلیه مدارس استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح آموزش مجازی در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت، عنوان کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی برای به ثمر نشستن، مستلزم توجه و استمرار فراوان می‌باشد و به همین علت اجرای این طرح منحصر به زمستان امسال نبوده و در آینده نیز ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص چگونگی اجرای طرح آموزش مجازی دانش‌آموزان بیان کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل آموزش وپرورش استان، در این طرح با استفاده از نرم‌افزار آموزشی شاد، نکات، تصاویر و فیلم‌هایی با موضوعات سرویس وسایل گازسوز، بررسی وضعیت دودکش‌ها، استفاده از بست و شیلنگ استاندارد و همچنین نکاتی درخصوص صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی توسط معلمین به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

مهندس اکبر در خاتمه بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی بعمل آمده بازخورد آموزش‌های آنلاین ارائه شده توسط معلمین به صورت مقاله، انشاء و نقاشی از دانش‌آموزان دریافت خواهد شد و انشاءا… از بهترین سفیران گاز اعم از معلمین و دانش‌آموزان به نحو مقتضی تقدیر بعمل خواهد آمد.

گفتنی است که این حرکت جمعی با حمایت مستقیم مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان و با همکاری امور HSE و روابط عمومی شرکت گاز از ابتدای آذرماه امسال آغاز شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56225
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن