بانک-بیمه-بورس

آمادگی بیمه ایران معین برای ارائه خدمات نوین بیمه ای 

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر داریوش محمدی-مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین دراین دیدار ضمن معرفی فعالیت های شرکت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر لزوم بهبود خدمات به بیمه گذاران و ارائه محصولات جدید بیمه ای تأکید نمودند. وی در ادامه برآمادگی شرکت بیمه ایران معین ، جهت اجرا و پیاده سازی بیمه نامه های نوین با تسهیلات ویژه و مطابق با نیازهای منطقه تاکید کرد.

همچنین در این دیدار، مهندس عباسی-فرماندار ماکو با بیان اینکه صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخصه های توسعه یافتگی در جوامع پیشرفته مطرح می باشد گفت: شرکت بیمه ایران معین با سابقه درخشان و داشتن سرمایه بالا و منابع مطلوب ، قطعا نوید بخش حضوری مطمئن با ارائه خدمات نوین و با کیفیت برای فعالان اقتصادی و مردم این منطقه خواهد بود. فرماندار ماکو افزود: ظرفیت های رو به رشد منطقه آزاد ماکو از مزیت های اصلی برای گسترش خدمات بیمه ای در حوزه های لجستیک، گردشگری، صنعت و کشاورزی است و در همین راستا شرکت بیمه ایران معین می تواند با ارائه خدمات مناسب به این امر کمک نماید.
در ادامه این سفر، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران معین با حضور در شورای شهر ماکو، با شهردار و شورای این شهر در خصوص همکاری های فی مابین به دیدار و گفتگو پرداختند .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=32659
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن