اقتصادیبانک-بیمه-بورس

آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیک

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به اینکه روزهای آینده شاهد باز شدن بخش دیگری از کسب و کارها و همچنین ترددهای بین استانی خواهیم بود اظهار داشت: مردم ما باید به این نکته توجه داشته باشند، که این موضوع به معنای رفع اپیدمی کرونا نیست، و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.
استاد با اشاره به شرایط بهداشتی شعب بانک ایران زمین گفت: همکاران من در شعب تمامی مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغ شده را رعایت می‌کنند، اما از مشتریان می‌خواهیم در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند و امور خود را از طریق بانکداری الکترونیک انجام دهند.
وی افزود: محیط‌های عمومی مانند شعب بانک ها به جهت رفت و آمدهای زیاد حتی با رعایت نکات بهداشتی جزو محل‌های پر خطر هستند و مشتریان برای حفظ سلامت خود و همکاران من از حضور غیر ضروری باید خودداری کنند.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، بانکداری آنلاین را راهی مناسب برای انجام امور مالی عنوان کرد و گفت: همه بخش های بانک از جمله بخش فناوری اطلاعات از آمادگی کامل برای ارائه خدمات از راه دور به مشتریان آماده هستند و در حال حاضر بخش زیادی از خدمات بانکی به صورت آنلاین وجود دارد.
استاد در پایان افزود: مشتریان در صورتی که با مشکلی مواجه شدند قبل از حضور در شعب می‌توانند مسائل خود را از طریق شماره ۲۴۸۰۹ (مرکز ارتباط با مشتریان بانک) مطرح کنند و از حضور غیر ضروری در شعب خودداری کنند.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=21667
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن