اجتماعی

آغاز پیش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در مورد وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو با بیان اینکه هنوز آموزش و پرورش سناریوی مشخصی را برای فعالیت مدارس در سال تحصیلی ارائه نکرده است، گفت: باید در مورد وضعیت سرویس مدارس منتظر اعلام نهایی وزارت آموزش و پرورش باشیم، اما با این حال در سازمان تاکسیرانی برای آنکه بتوانیم نسبت به ثبت نام و آموزش رانندگان اقدام کنیم، ثبت نام اولیه رانندگان سرویس مدارس را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه 30 هزار پیامک برای رانندگان تاکسی و خودروی شخصی که طی دو سال اخیر راننده سرویس مدرسه بودند ارسال شده است، تصریح کرد: در این پیامک از آنها درخواست شده است که در صورت تمایل برای فعالیت در سرویس مدرسه به سایت https://bit.ly/3iIhyyk مراجعه کرده و پیش ثبت نام سرویس مدرسه را انجام دهند.

قنادان با بیان اینکه متقاضیان باید به آدرس مذکور مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند، اظهار کرد: تا سال گذشته آموزش های رانندگان سرویس مدرسه حضوری بود اما حالا با توجه به شیوع کرونا، در نظر داریم حداکثر تلاش خود را برای الکترونیکی و غیر حضوری کردن تمام مراحل ثبت نام، آموزش و…. رانندگان به کار ببندیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما ثبت نام و آموزش غیرحضوری رانندگان سرویس مدارس است، گفت: با این حال رانندگان سرویس جدیدالورود لازم است، برای تشکیل پرونده ابتدایی و احراز هویت به مراکز مراجعه کنند که در این راستا نیز تمهیداتی اندیشیده شده و در صورت ضرورت حضور رانندگان جدید، روز و ساعت مشخصی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای حضور آنها اعلام می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=34578
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن